7 Mayıs 2009 Perşembe

Hindistan Cevizli Küçük Kekler

Bu tarifi 42. p.d.ç.s.e. 'nin ev sahibesi olan arkadaşım tarifdünyası na gönderiyorum... Bu tarifi kibelesofrası ında görüp denedim...
Burdan blogcu arkadaşıma tarifi bizlerle paylaştığı için tşkr ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum....

Tabi asıl önemli olan resmi canım ağbeyim hiç üşenmeden benim için özene bezene çekti onada burdan sevgilerimi iletiyorum:))

Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1/2 su bardağı şeker
-1/2 su bardağı sıvıyağ
-1/2 su bardağı hindistancevizi
-1/2 su bardağı nişasta
-1 su bardağı un
-2 paket vanilya
-1 çay kaşığı kabartma tozu
Kreması İçin: Kremşanti ve hindistan cevizi
Hazırlanışı:Yumurtaların aklarını ayırıp çok az tuz ile kar haline gelene kadar mikserle çırpın...
Yumurtanın sarıları ve şekeri köpürene kadar çırpıp kar haline gelen yumurta akları ile karıştırıp kalan malzemeyi ekleyerek iyice karıştırın ve küçük kek kalıplarına paylaştırın...
Önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirip soğutun...
Soğuyan kekleri biraz katı çırpılmış kremşantiyle kaplayın ve hindistan cevizine bulayın...
Ben dolapta biraz dinlendirdikten sonra servis yaptım ve çok lezzetli oldu:))
Afiyet Olsun...

31 yorum:

meltemmutfakta dedi ki...

Aslı'cım çok şık ve lezzetli görünüyor.Ellerine emeğine sağlık çok beğendim.Sizlere afiyet olsun...
sevgiyle kal,

www.meltemmutfakta.com

KOSEMINDERI dedi ki...

Ne guzel gorunuyorlar. Cok istah acici, goz doldurucu. Renkler ne guzel cikmis. Hakikaten bayildim. Ellerine saglik canim.

Unknown dedi ki...

ÖYLE LEZİZ GÖRÜNÜYORKİ SUNUMU ÇOK ŞIK OLMUŞ FOTO İÇİNDE TEŞEKKÜRLER ABİNE:) ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu sevimli şeylerin ismi bence kartopu olmalı:)
Çok sevdim ben çok:)
Ellerine sağlık canım..

Narince dedi ki...

Sabah sabah Gül'e uğradım orada da şantili bir pasta, burada da. E ne yapıcam ben şimdi?

TARİFDUNYASİ dedi ki...

ELİNE SAĞLIK YİNE BEKLERİM

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok cici olmuslar:) Ellerine saglik. GEcenlerde bende gordum kibelenin sitesinde, benimde hosuma gitmisti.

Adsız dedi ki...

aslıcım süper görünüor sunum şahane ellerine sağlık...afiyet olsun...www.missgibi.blogcu.com

made in funda dedi ki...

görüntü müthişş.ellerine sağlık canım.nefis...

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm süper görünüyorlar ellerine sağlık cnm
sevgiyle kal

hanife dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..Ne hoşbir sunum böylee..
Bayıldım yedim topları ayıldım..
Ellerine sağlık..
Sen gel ben sana tramisuyu feda ederim..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Çok şık bir sunum olmuş, ellerinize sağlık. Fotğraf da harika. Abinizin emeğine sağlık. Yiyenlere afiyetler olsun. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık süper olmuş.Zaten Banumun hiç bir tarifi yanıltmadı beni.Kocaman öpüyorum..

birsence dedi ki...

pembelim aslım şekerim tatlım yine neler yapmışsın böyle...pamuk ellerin dert görmesin...

Unknown dedi ki...

bayılıyorum bu kolay tariflerine.senden deneyecegim bir tarif daha çıktı canım arkadaşım.

Pasta Perisi dedi ki...

cnm ellerine sağlı... gerçekten sunum harikaa...

Tijen dedi ki...

Ne güzel pembe pembe dedim sonra sitenin adını hatırladım, bundan doğal ne olabilir ki?

TATESAL dedi ki...

Aslıcım sen harikasın canım ya!!!Ne güzelmiş bu küçük kekler,aldım tarifini.deneyeceğim....

mutfaktakizaman dedi ki...

bayildim ben buna yaa hgoruntu harikaa abinizinde emegine saglik;))
cok istah acici duruyor ne yalan soyliyim;))
ellerine saglik canimcimm

ebrulitatlar dedi ki...

Nefis görünüyor. Fotoğrafda süper çıkmış. Abinin ve senin ellerine sağlık. Sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm merhaba nasılsın sen neler yapmışsın öyle ben yokkeenn iş yerimden girdim nete çok yakında gelicem canım taşınıp anca yerleştik valla yakında geliyorumm akşamları çalışcam artık mutfakta sevgiler tatlımm öptm senii:))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

merhaba arkadasim, sen etklinlige nasil katildin?Bende pizza tarifimle katilmak istiyorumda, bi turlu cozemedim.. yardimci olursan cok seviniri. Hollandadan sevgiler.

susamcorekotu dedi ki...

keklerine hayran oldum her yaptığına olduğu gibi,hayırlı cumalar sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

Merhabalar tatlım
aslıcım
Porselen demlikte yayınlanan tarifler arasında en ok ilgi gören tarifleri sitemde yayınlamaya karar verdim bu tarifler arasında seninde tarifin var http://pembetatlar.blogspot.com/2009/05/hindistan-cevizli-kucuk-kekler.html
blog adınıda yayınlayarak tarifini yayınlıyorum porselen demlikte yayınlanan tarifler katagorisinde bulabilirisin eger yok yayınlamasını istemiyorum dersen bana yorum yazman yeterlidir
Şimdiden teşekkür ederim
Sevgiler
Sevil
http://birdemliksohbet.com

Sevtap dedi ki...

Tatlım bu kekini yaptım ama resimleyemeden bitti.Artk bir daha yapışımda yayınlıcam çok guzel oldu teşekkürler :)

LeylaK dedi ki...

Merhaba Aslıcım,tarife bayıldım,ellerine sağlık,öpüldünn

gülşah dedi ki...

aslı hanım küçük muffin kalıpları oluyorya o kalıplaramı dökeceğiz keki,birde keki şantiye bulamadan önce hafif sütle ıslasak şekerli,daha güzel olurmu acaba?

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Gülşah hanım...

Evet minik muffin kek kalıplarına döktüm bende kek hamurunu...

Evet şekerli süt le hafif ıslatılada bilir:))

Hatta meyveli süt dahada hoş olabilir:))

Sevgiler....

Meral dedi ki...

Merhaba ben Meral
Yaklaşık bir ay önce sitenizi buldum tariflerinizin çoğunu denedim. çok harika sonuçlar aldım.hem pratik hem de lezzetli tam bana göre yani emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.sitesi arkadaşlarımada tavsiye ettim onlarda çok beğendi sitenize bakmadan yemek yapmıyorum. yaptıklarım herşeyi ailem, arkadaşlarım beni seven herkesle paylaşıyorum. Biliyormusunuz herkes tarif istiyor..
Ellerinize sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Meral hanım ziyaretiniz ve cici yorumunuz için yüreğinize sağlık çok çok teşekkür ediyorum:))

Bir çok tarif deniyorum ama sadece beğendiklerimi paylaşıyorum gerçekten özen gösteriyorum ve bunun karşılığını almak çok güzel:))

Sevgiler herzaman beklerim...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails