9 Mayıs 2009 Cumartesi

Çikolatalı Toplar

Malzemeler:
-2 paket kakaolu petibör bisküvi
-1 adet portakal kabuğu rendesi
-1 su bardağı ceviz
-125gr margarin
-1/2 su bardağı şeker
-1 su bardağından biraz az süt
Üzeri İçin: ben hazır çikolata sos kullandım isteğe bağlı hindistancevizi veya çekilmiş fıstıkta kullanabilirsiniz...
Hazırlanışı:Bisküvileri elinizle ufalayıp margarini şekerle beraber küçüç bir tencerede eritip biraz soğutup bisküvilere ekleyip kalan malzemeleride ekleyerek hepsini karıştırıp istediğiniz büyüklükte toplar yaparak yuvarlayıp isteğe bağlı şekilde süsleyerek dolapta soğuttuktan sonra servis yapın...
Afiyet Olsun...

12 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yanına da çikolatalı kahvee:) ellerine sağlık canım,en kolay ve enn nefis toplar:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yanına da çikolatalı kahvee:) ellerine sağlık canım,en kolay ve enn nefis toplar:)

hanife dedi ki...

eline sağlık bu ne hamaratlık maşaallah

made in funda dedi ki...

harika top olmuş bunlar.nefis...
canım anneler günün kutlu olsun.sıcacık sevgilerrrrrr.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ohhhh miss misss ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

belgin kıral dedi ki...

tabağı bıraktım içindekiler harikaydı:)) sevgiler

LEMAN dedi ki...

canım hemşerim havalar düzelmedi pek orasıda yagmurlu duyduguma göre annemde ordaya hep aklım orda bak şimdi anacım yurt dışında normalde cenaze için geldi gitmeden banada gelir belki havalar ısınsa kızlarla benmi gelsem ne? off kayserim off

Saliha dedi ki...

bende bugun aynısını elmayilavesıyle yaptım ogluma:)yanınada sütt..bayıldı..

ellerıne saglık bayılırımm pratik seylere:)

Unknown dedi ki...

çok iştah açıcı bir şekilde bana bakıyorlar:)
ellerinize sağlı
annler gününüz günümüz ktlu olsun canım

Narince dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun canım. İkram da var ne güzel, aldım bir tane sağol.

elifinmutfagi dedi ki...

nefisss..mutfaga koyacaksın gidip gelip atacaksın ağzına:))
ellerine sağlık..
bu arada ben baküde hala bu süslü cubuklardan bulamadım,türkiyeye ilk gidişimde hemen almayı planlıyorummm..

hayata dair dedi ki...

Çalışan bayanlara yönelik kolay ve çabuk yapılabilecek bir pasta .Ellerine sağlık.........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails