29 Nisan 2014 Salı

Portakallı Limonlu Sünger Kek



Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1,5 su bardağı toz şeker
-1/2 su bardağı su
-1/2 su bardağı sıvıyağ
-1 adet portakal suyu + kabuğunun rendesi
-1 adet limon suyu + kabuğunun rendesi
-2 adet vanilin
-1 paket kabartma tozu
-2,5-3 su bardağı un
Hazırlanışı: Karıştırma kabına şeker ve yumurtaları ekleyip köpürene kadar mikserle yaklaşık 10 dk çırpın.
Kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip normal kek hamurundan biraz daha cıvık kıvamlı bir hamur olacak.
Hazırlanan kek hamurunu yağlanmış kek kalıbına döküp 150 derecelik fırında yaklaşık 45 dk pişirip fırından çıkartıp ılımaya bırakın.
Ilıyan keki kalıbından çıkartıp dilimleyerek servis yapın.

Afiyet Olsun :)

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Su keki kaliptan boyle cikarmak da ayri bir marifet, masallah ve ellerine saglik :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba aslicicim gecen gun cevizli sunger keki denedi super oldu ellerine saglik bu sefer sirada bu kekei denemek insallah
zeynep bxl sevgilerimle

Tarif diyarı dedi ki...

Mis gibi portakal ve limon aromalı nefis bir kek olmuş eline sağlık arkadaşım

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuş insanın iştahını kabartıyor ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Slm.. Benim bir talebim var siteden.. Tarifleri bulmak icin bul linki olsa aradigimizi sip diye buluruz mesela pazar sofralarina bakiyorum bi yemegi bulmak icin neredeyse 5 senenin tarifine bakmak zorunda kaliyorum cok yorucu oluyor.. Ya da mesela kofte yapacam bulmak icin yine en bastan sona inceliyorum her defasinda ayni sorun... Gunumun yarisi tarif bulmakla geciyor.. İnan asli hanim bu sekilde siteniz daha gelismis olacaktir benim yasadigim sorunu herkes yasiyordur eminim.. Hayirli günler lezzetli tarifler

Unknown dedi ki...

Kac defa yazdim gitmedi of yoruldum uzun uzun yazmistim simdi kisadan yaziyorum asli hanim sitenizin tek eksigi bul linki tarifleri bulurken cok zorlanıyorum dikkate alirsaniz sevinirim hayirli gunler

Adsız dedi ki...

asli hanim nerelerdesiniz uzun zamandir yazmadiniz.??? duygu

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık...
Sevgili Maide ve Adsız izleyicim...
Sayfamda ara butonu var tarifin adını yazdığınızda aradığınız ve benzeri tarifler hemen çıkıyor...
Bul linki derken tam olarak ne kasdettiğinizi öğrenirsem seve seve yardımcı olurum :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Duygu hanım...
Biraz rahatsızdım blogumu güncelleyemedim...
İlginiz için teşekkür ediyorum :)
Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar Duygu hanım...
Biraz rahatsızdım blogumu güncelleyemedim...
İlginiz için teşekkür ediyorum :)
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Slm.. O adsiz kisi de benim asli hanim tlfda problem vardi adim cikmamis valla mobilden girince ara linki gozukmuyor.. Ah keske bilgisayardan girme sansim olsaydi.. Tesekkurler bu arada

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails