5 Nisan 2014 Cumartesi

Magnolia Puding



Son zamanların favori lezzetlerinden olan bu nefis  lezzeti nihayet bende denedim :)
Tarifi değerli arkadaşım Muazzezin sayfasından aldım...

Malzemeler:
-1 lt süt
-5 çorba kaşığı toz şeker
-5 çorba kaşığı nişasta 
-4 çorba kaşığı labne peyniri
-1 paket burçak bisküvi
Hazırlanışı: Süt, şeker ve nişastayı tencereye koyup orta ateşte sürekli karıştırarak pişirip kaynayınca ocaktan alıp oda sıcaklığında ara ara karıştırarak soğumaya bırakın.
Soğuyan pudinge labne peynirini ekleyip çırpıcı ile pürüzsüzleşene kadar çırpın.
Bisküvileri rondodan geçirin.
Servis kuplarının tabanlarına bir miktar bisküvi koyup üzerlerine biraz muhallebi koyup tekrar bisküvi ve tekrar muhallebi koyup son olarak üzerlerine  bisküvi serpiştirip pudingleri buz dolabına koyup soğuk olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :)

11 yorum:

HaticeMutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık. Nefis olmuş..

Aysenin Mutfagi dedi ki...

Bu ara bu tarifi bloglarda sik gormeye basladim ellerine saglik sunumda cok sik olmus

anneminkizıyim dedi ki...

Selam canim, nefis bir görünüm ve sunum olmus, ellerine saglik...

SihirliParmaklarr(Emel) dedi ki...

canım ellerine saglık bende krema ile yapmıştım labne ile deneyecegim bir daha ki sefere :) sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik, bende mutlaka denicem :) sevgiler

Adsız dedi ki...

ne nisastası koyucz acaba

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar... Ben mısır nişastası kullandım... Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Mrb ellerinize saglik bugday nisastasida olurmuki bu tarife

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar... Ben mısır nişastası kullandım ama buğdayda olur... Sevgiler :)

balik dedi ki...

Cok guzel gorunuyor...
Labne peyniri hangi marka almaliyim daha once hic kullanmadim...
4kasik tepeleme mi nasl ayarlamaliyim.smdidenn sagolun:-)

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum...
Genelde labne peynirleri aynı oluyor ama ben İçim kullanıyorum...
4 çorba kaşığı nişasta...
Tepeleme olduğunda çok katı oluyor ben sevmiyorum biraz daha akışkan seviyorum... Ne silme nede tepeleme olsun... Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails