16 Ekim 2012 Salı

Vee İşte Doğum Günü Pastam :))

Malzemeler:
-4 adet yumurta
-8 çorba kaşığı şeker
-8 çorba kaşığı un
-1 tatlı kaşığı karbonat
Kreması İçin:
-3 su bardağı süt
-2 çay bardağı tozşeker
-3 çorba kaşığı un
-2 çorba kaşığı margarin
-2 paket vanilin
Arası İçin: Muz
Süslemek İçin:
-şeker hamuru
-gıda boyası
Hazırlanışı:Krema için tencereye margarin ve vanilinler hariç bütün malzemeyi koyup kısık ateşte sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirip ocaktan alıp margarin ve vanilinleri ekleyip mikser ile 5-10dk çırpıp soğumaya bırakın.
Pandispanya için derin bir kab içerisine yumurta ve şekerleri koyup mikser ile köpürene kadar çırpıp kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip yağlanmış kelepçeli kalıba döküp 150derecelik fırında pişirip ılımasını bekleyin.
Ilıyan pandispanya kekini kalıptan çıkartıp enlemesine ortadan ikiye kesip soğuyan kremadan sürün ve dilimlenmiş muz dilimlerini yerleştirip diğer keki üzerine kapatın.
Kalan kremayı pastanın etrafına eşit şekilde sürüp şeker hamuru ile istediğiniz şekilde süsleyip buzdolabında 1 gece dinlendirip servis yapın.

Afiyet Olsun :))

8 yorum:

ilhan dedi ki...

Sevdiklerinizle braber mutlu, sağlıklı, çok şanslı bir yaşam diliyorum size. Pasta ve msa düzeni süper. Ellerinize sağlık.

Gülsüm dedi ki...

Merhaba Asli,
gecmis dogum günün kutlu olsun.
Eline saglik pastan cok sirin olmus..
Sevgiler

Unknown dedi ki...

tam senlik olmuş pembe pembe :) nice yaşlara...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla, neşeyle, huzurla geçen bir yıl olsun inşAllah.
Pastanda çok şirin olmuş. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

inanmıyorum çok amaçok güzel olmuşşşşş.Mutlu yıllar bu arada :)
hemen takibime alıyorum seni sen de edersen mutlu olurum :))

hepsisatista.blogspot.com

fadinin sanati dedi ki...

merhabalar ,keşke bir kaç gün önce blogunuza raslasaydım::)))kızımın bir yaş pastasını hep kendim ypıyım dedım ama, tam bir tarıfım yoktu senin pembe pastan çok güzel duruyor bir dahakı yaşımıza diyelım memlun oldum sevgiler...

film izle dedi ki...

Çok şahane olmuş ellerine sağlık.. :)

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar canim dogum günün kutlu olsun daha nice saglikli huzur dolu yillar .Cok güzel bir pasta sofranda cok güzel ellerine emklerine saglik .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails