5 Şubat 2011 Cumartesi

Waffle

Merhabalar....
Bir çoğunuzun reddemeyeceği bir lezzet vaffel...
Etkinliğimiz için özenle hazrladığım ikinci tarifim!!!
Waffelları hazırlamamdaki en büyük etken Accenim oldu:)


 
Malzemeler:
-2 adet yumurta
-1,5 çay bardağı süt
-1 çay bardağı toz şeker
-1 çay bardağı sıvıyağ
-2,5 çay bardağı un
-1 çay kaşığı karbonat
Üzeri İçin:çilek,kivi,muz, çikolata sos
Hazırlanışı: yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpıp kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip karıştırın ve bir kenarda 15dk bekletin...
Waffel makinasını ısıtıp fırça ile çok hafif yağlayıp hazırlanan harçtan yeteri kadar döküp kızarana kadar pişirin...
Meyveleri ince şekilde dilimleyip waffel ların üzerine yerleştirin ve çikolata sos eşliğinde servis yapın...
 
Afiyet Olsun....
 
 

24 yorum:

ebru dedi ki...

canım ellerine sağlık. kahvaltı da çocukların hayır diyemeyeceği bir lezzet...

lezzet sarayı dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık canım nefis görünüyor.

Leyla Poyraz dedi ki...

muhteşem görünüyor canım..ellerine sağlık..sevgiler..

ebru dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık canım. Görüntü harika.

karamel mutfak dedi ki...

aslicim goruntu yine super olmus eminimki tadida oyledir canim.eline saglik sevgiler.

Sevtap dedi ki...

kesinlikle reddemeyeceğim bir tat.Ellerine sağlık canım meyvelerle harika görünüyor

Gülcan dedi ki...

çanakkalede yedim ama böyle lezzetli görünmüyordu. çok şahane olmuş ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

bu mükemmel şey hiç reddedilir mi:)
harika görünüyor Aslıcığım ellerine sağlık:)
Accene de afiyet olsun :D

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

süperr yaa!!. waffle 2 defa yemiştim, hala tadı damağımda ,ev yapımı daha cazip geldi,inş bende bir gün yaparım.ellerinize sağlık

LeylaK dedi ki...

Aslişkooo, müthiş,ellerine sağlık,öpüyorum,sevgiler...

balböcükleri dedi ki...

nefissssssssssssss.bayılırımmm.mutlaka yapıcam hele bir waffle aleti bulimda:))

Saglıklımutfak dedi ki...

hiç yemedim desem yeridir. ama süper gözüküyor ellerine sağlık

Yeşim dedi ki...

Aslişkooo sen neler yapmışsın öyle.
müthiş gözüküyor.
ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

MUHTEŞEM GÖRÜNYOR ELLERİNE SAĞLIK ASLICIM..
SEVGİLER..

pastacilaz dedi ki...

En çok sevdiğim tatlı hem kalorili hem çok lezzetli..:)) ama bayılıyorum ne yapıyım görüntü muhteşem ellerinize sağlık....

Işıl dedi ki...

nasıl reddedelimmmm

Unknown dedi ki...

ayy hiç tatmadım nasıl bir şey bilmiyorum ama çook duydum.
ellerine sağlık sevgilerimle...

Avrupa'da yasam dedi ki...

yeme de yaninda yat olanlardan bu afiyet olsun.harika valla,hemen waffel makinesi almam lazim.sunum bir sahane olmus zaten 10 üzerinden 10 verdim.sevgiler...

Unknown dedi ki...

Tek kelimeyle"muhteşem" görünüyor.
Ellerine sağlık canım

Aslı'cım ben yeni bir fotoğraf makinası almayı düşünüyorum ve bu yüzden arkadaşlara sorup araştırıyorum.
Makinanın markasını öğrenebilirmiyim?
Fotoğrafların çok güzel ve canlı,yardımcı olursan sevinirim canım..
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba yeni backlink kazanma sitemiz açıldı.

www.memurlink.blogspot.com

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika görünüyor, ellerine sağlık. Sanırım ben de bir waffle makinesi almalıyım. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

necla dedi ki...

bu tatlıları nasıl yiyebiliriz cok özendik ellerine sağlık

Mutfağımdaki Tarifler dedi ki...

lezzetbloglari.blogspot.com adresinde yarışma başlamıştır. Tüm yemek blogları katılabilir. Yarışma detayları blog sayfamızda ve facebook sayfamızda mevcuttur. Katılımlarınızı bekliyoruz. Yarışma sonunda birinci seçilen blogun ve tarifin Şubat ayı sonunda çıkacak ilk dergimizde tanıtımı yapılacaktır. Detaylar için facebook sayfamız: http://www.facebook.com/pages/Mutfa%C4%9F%C4%B1mdaki-Tarifler/211141232312839

Adsız dedi ki...

Merhaba, waffle enfes görünüyor. Waffle plakalı tost makinesi almayı düşünüyorum, kullandığınız makinenin markası ve modeli ne acaba? Memnun musunuz makinanızdan, ya da tavsiye edeceğiniz başka bir marka var mı?
Teşekkürler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails