9 Şubat 2011 Çarşamba

Elmalı Çikotoplar

Malzemeler:
-3 adet elma
-2 paket petibör bisküvi
-1 su bardağı ceviz veya fındık
-1 çay kaşığı tarçın
Üzeri İçin: Çikolata Sos
Hazırlanışı:Elmaların kabuklarını soyup rendeleyin...
Bisküvileri rondoda çekin...
Derin bir kab içerisine çekilmiş bisküvileri rendelenmiş elmaları, ceviz ve tarçını ekleyip yoğurun ve elinizi ıslatıp küçük parçalar kopartıp yuvarlayıp düz bir tabağa koyun...
Hazırlanan topların üzerlerine çikolata sos döküp buzdolabında 2 saat bekletip servis yapın...
Afiyet Olsun....

24 yorum:

Defne Kızın Anası dedi ki...

ÇOK GÜZEL VE PRATİK ELLERİNE SAĞLIK CANIM

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

harika görünüyor tadı da öyledir eminim:)ellerine sağlık

Şehnaz dedi ki...

aslıcım harika..çok pratik..ellerine sağlık

Saglıklımutfak dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık:)lezizi olduğuna eminim.

durutarifler dedi ki...

Bayılırım büskivili lezzetlere. Ellerine sağlık

Yeşim dedi ki...

Harika bir tarif, hem hafif hem pratik teşekkürler tatlım :) ellerine sağlık yiyenlere de afiyetler olsun :)

Unknown dedi ki...

Küçük Meleğim günaydın ellerine sağ
lık.Sabah sabah günüm renklendi ko
caman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Pratik ve leziz görünen bir tarif. Tek lokmalık, çerez gibi bir çırpıda yenebilecek hoş bir tatlı olmuş. Ellerine sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

yıllarca kurtarıcı tarifim oldu bu kolay ve güzeldir seninkilerde çok güzeller canım ellerine sağlık

esra dedi ki...

eline sağlık çok güzel görünüyor...
http://esrayoluc.blogspot.com/

burcu dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyo... http://burcu-sezer.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

çokk güzel görünüyor ellerinize sağlık....
http://handearas.blogspot.com/

emine dedi ki...

çok güzel görünüyo ellerine saglık... http://eminegezek.blogspot.com/

Sevdiye dedi ki...

Tam benlik,pratik,hafif,lezzetli,ellerinize sağlık..

xcelis dedi ki...

Havuçlusunu yapıyorum genelde ama elmayıda çok severim listeme aldım çok tşkler
Yapan ellerin dert görmesin

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

bu topların farklı çeşitlerini sürekli görüyorum ,ama bence en güzeli elmalısı.ellerinize sağlık nefis görünüyor.

Gülşah dedi ki...

ellerine sağlık cok güzel görünüyor ilk fırsata denicem hptt://balgulsah.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

kahvenin yanında bayılırım bu top toplara çikolata sos da çok yakışıyor eline sağlık Aslıcığım bende epey olmuş yapmayalı şimdi farkettim malzemeleri kontrol edip yapayım inşaallah kızım da çok sever:)
sağlıcakla

Şengülce dedi ki...

Geldim bana kaldımı geç mi kaldım harika olmuşlar yemeden gitmem ..ellerine sağlık.canım.sevgiler..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor..

Eskiden ne çok yapardım:)

Sevgilerimle

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

uzun zamandır yapmadım,iyi ki yok şu an koca bir tabağı yiyebilirim yani:)))nefis görünüyor
çok öperim

Işıl dedi ki...

nefisss

TuruncuTatlar dedi ki...

elerine sağlık aslıcım elmalı toplar harika görünüyor.. bu toplar benim için pratikliğiyle hep kurtarıcı olmuştur :)

Unknown dedi ki...

tabağı aldım ve gidiyorum :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails