18 Şubat 2011 Cuma

Krem Şantili Kek

Herkese Merhabalar....
Canım Deniz 'imin blogundan seçme bir lezzet:)))
Üzeri için ben Dr.Oetker - Glazür Siyah - Beyaz kullandım....

Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1,5 su bardağı tozşeker
-1 su bardağı süt
-1 paket toz şanti
-1 çay bardağı sıvıyağ
-1 su bardağı ceviz
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-2,5 su bardağı un
Hazırlanışı:Süt ve şantiyi çırpın....
Ayrı bir kapta yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpıp un hariç diğer malzemeleri ekleyip çırpmaya devam edin ve çırpılmış şantiyi de ekleyip unu azar arar ilave ederek karıştırın...
Yağlanmış kek kalıbına karışımı döküp önceden ısıtılmış 150derecelik fırında pişirip üzerini istediğiniz gibi süsleyip serviz yapın...

Afiyet Olsun...

15 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Pembişim sen muhteşemsin biliyorsun değil mi? geçende ben de aldım o dökülen şeyden nasıl becerdiysem tamamen simsiyah bişey oldu:)) Gelip senin çıraklığını falan yapmam lazım bulaşıkları falan yıkarım yerleri silerim:)))

YeMeK vAkTi dedi ki...

Şantili keklerin yumuşaklığını ve dolusunu çok seviyorum.Ellerine sağlık canım

muazzez tanerinesi dedi ki...

Kekin her hali yenirde, bir de böyle güzel göründümü.. Bu resim beni kek krizine soktu..Napcam şimdi ben aslı !! :)

TATESAL dedi ki...

Aslıcım hayırlı cumalar canım,ellerine sağlık kek mükemmel görünüyor,sevgiler....

Unknown dedi ki...

harika bir kek olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Cok ellerine saglik alisko abla..
Cok nefis.

Sevgiler
Hayirli cumalar

Unknown dedi ki...

Küçük Meleğim hayırlı cumalar elle
rine sağlık kek muhteşem kocaman öpüyorum.

xcelis dedi ki...

Görüntüsü ne kadar hoş olmuş ya Ellerinize sağlık İYİ hafta sonları.

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık.harika olmuş.

kalpkurabiye dedi ki...

Deniz'in kurban olsun canım benimm..
emeklerine sağlık ne güzell bir görüntüsü olmuş:)
nefis görünüyor:)
öperim çok:)

eldivenlerim dedi ki...

Mmmmmm, çok lezzetli gözüküyor, tam çaylık;) ellerine sağlık arkadaşım......

Limon çiçekleri dedi ki...

Kek değil mübarek bir sanat şaheseri olmuş yaHu!Ellerine sağlık canım mükemmel görünüyor.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

MERAK ETTİĞİM HALDE FIRSAT BULUP YAPAMADIM:( AMA LEZZETİNİ ÇOK MERAK EDİYORUM,ŞİFA OLSUN CANIM

Işıl dedi ki...

glazuru bende aldın gecen denemeye deger gorunuyor.kektenmı dır?

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık pembişim,kekin lütfen beni ye diyor :)sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails