23 Kasım 2009 Pazartesi

Sebzeli Bulgur Pilavı ve Mimmmm

Herkese Şeker tadında bir hafta diliyorum...
İftar masam (4) te misafirlerim için yaptığım sebzeli bulgur pilavı....
Malzemeler:
-2 su bardağı bulgur
-1 adet kurusoğan
-2 adet domates (rendelenmiş)
-2 adet yeşil biber
-1 adet kırmızı biber
-2 diş sarımsak
-1 çorba kaşığı biber salçası
-1 tatlı kaşığı domates salçası
-tuz,karabiber,pulbiber
-3 su bardağı tavuk suyu
-zeytinyağı
Hazırlanışı:Bulguru yıkayıp suyunu süzdürün.....
Tencereye zeytinyağını koyup kızdırın soğanı,sarımsağı ve biberleri minik minik doğrayıp tencereye koyun ve kavurun...
Kavrulan sebzelere domatesi, salçaları ve baharatlarıda ekleyerek 5dk daha kavurup bulguru ekleyip biraz daha kavurup suyunu ekleyin ve kaynamaya başlayınca tencerenin kapağını kapatıp altını kısıp suyunu çekene kadar pişirin....
Pişen pilavı yaklaşık 20dk demlendirip servis yapabilirsiniz...
Afiyet Olsun...

Veee gelelim birikmiş mimlerimi cevaplamaya:))
Sevgili Kırlangıçhikayesi beni mimlemiş kendisine buradan teşekkür ediyorum:)

Bloğuna neden bu ismi verdin??
Beni anlatan yansıtan birşey olmasını istedim ve galiba başardım:))

Bloğu yazarken attığın star tiribi??
Hayranlarım beni bekliyor:)) (tabiki şaka yapıyorum)

En son aldığın garip şey??
Yok

Şeker gibi oldğun anlar??
Eşimin yanımda olduğu heran şeker gibiyim:)))

Arkadaşım sormayın dediğiniz şey??
Neden çocuğunuz olmuyor (gerçekten çıldırıyorum)

Aynaya bakınca gördüğüm??
Çok tatlı biri:)) (megolaman demeyin):)

Blog sahibi nerelerde görünür??
Hafta içi ipek saray, beğendik, hafta sonu kayseri park

Bende sevgili Paşakızı, Bülbülünyeri, Keyfe-seyran arkadaşlarımı mimliyorum:)

33 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis bir lezlet afiyet olsun sevgiler öptüm.

Işıl dedi ki...

MİMLERE BAYILIYORUM SENİ DAHA İYİ TANIYORUM

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili gülcan yorumun için teşekkür ediyorum...

Sevgili ışıl bende seviyorum mimleri:))

kalpkurabiye dedi ki...

aslıcımm canımsın yorumun için teşekkür ederim bitanemm pilav ise çok güzell çok çok çokkk

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bulgur pilavı çok hoş olmuş, ellerine sağlık..

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerin dert gormesin canim cok severiz bulgur pilavini... bende genelde hep sebzeli yaprim:))
oglus bayilir zati bi ona bayiliyorya;))

cokk tatlisin yaa;)))

Esra dedi ki...

Çok şahane gözüküyor ellerine sağlık canım:)

atesböcegi dedi ki...

Pilav cok lezzetli görünüyor. Yaninda birde ayran oldumu offff... ellerine saglik canim. Pastan müthis olmus. özendim, bi cesaretlendip yapamiyorum böyle pasta. süper olmus. sevgiler...

pelince dedi ki...

Canım pilav şahane,cevaplarla da gülümsettin beni.. ellerine sağlık..
Güzel bir hafta diliyorum..

İlknur dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor...Afiyet olsun..

herşeyden azıcık dedi ki...

Pirinç üreticileri biz kendi ürettiğimiz pirinci yiyemiyoruz çünkü çok zirai ilaç kullanıyoruz diyorlardı geçende haberlerde o haberi duyduğumdan beri bende bulgura saldırmış vaziyetteyim seninkide çok güzel duruyor ellerine sağlık.

TATESAL dedi ki...

canım gerçekten çok tatlısın,ben seni görmeden de çok beğeniyorum...
Bulgur pilavına bayılırım,bulgur olsun da nasıl olursa olsun ama illede senin elinden olsun canım...

Yemekbahane dedi ki...

Bulgur pilavına bayılırım, arkadaşım bana sormayın dediğin soruya heee ben de ben de :) demek istiyorum :)

Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Pilav çok güzel görünüyor.
Mim için teşekkür ederim, en kısa zaman da cevaplayacağım.
Sevgiyle kal.

Krema Tadında dedi ki...

mimlere bayılıyorum :)) blog arkadaşım böylece insan birbirini daha iyi tanımış oluyor

elif dedi ki...

ellerine sağlık aslıcım.pek leziz görünüyor buradan:)ben de bayılıyorum bulgur pilavına.sevgiler canım..

cansudere dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor.mimde süper amaa hadı bakalım birinı yanıtlarken diğeri geliyor buyurr...

ipek dedi ki...

Ellerine sağlık Aslıcım. Çok güzel görünüyor.

aleyna dedi ki...

aslıcım eline sağlık.bulgur pilavına bayılırım.ellerine sağlık.

orece dedi ki...

BAYILIRIM BULGUR PİLAVINA ELLERİNE SAĞLIK CANIM

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Pilavı aldım gittim.
Sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aslıcım canım,ALLAH eşinle birlikte şeker tadında yaşamayı nasip etsin

Unknown dedi ki...

Canım benim pilav enfes görünüyor mim
cevaplarında harika kocaman öpüyorum.

Betül Özbir dedi ki...

ya canım birşey dicem daha öncede söylücektim unuttum :)ben senin bu bloğuna giriyodum bir tuhaflık vardı başta kople html yazısı gibi birşey sola hizalı yazılar yani ayarı bozuk gibi düzeldimi düzelttinmi bilmiyorum ama ben bu sayfanı ilk görüyorum :))yada bende bir sorun vardı:)))

tatlılar yaptıkların tek kelimeyle muhteşem şahane ellerine sağlık bisküvili etkinlik süper tarifler var..öpüyorum sevgiler

Unknown dedi ki...

Canim bloguma bir bak ve fikrini yaz deyisiklikler yaptim . malesef kararsizim sevgiler canim

made in funda dedi ki...

pilavın enfes,cevapların samimi..sağolasın canım...

saniyesultan dedi ki...

bulgur pilavını çok severim hatta akşama bende yapaçağım...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cevaplari'da begendim:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Canim ellerine saglik! Bulgur pilavini pirinc pilavindan daha cok severim. Yaninde bir yogurt oldummu degme keyfime:)

sevgi dedi ki...

Bayılırım bulgur pilavına, hele sebzelisine.. Ellerine sağlık canım..

Disalce dedi ki...

pilavın harika mim cevaplarınsa süper..ağzına sağlık:)

eldivenlerim dedi ki...

harika bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne çok severim..
hayır demediğim tek şey..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails