9 Kasım 2009 Pazartesi

Domatesli Pizza


Geçtiğimiz günlerde gelen sinangil unlarının içerisinde tam buğday unu vardı ekmek yapmak için mutfağa girdim pizza yapıp çıktım:))
Malzemeler:
-3 su bardağı tam buğday unu (sinangil)
-1 su bardağı ılık su
-1 tatlı kaşığı toz şeker
-1 çorba kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-2 çorba kaşığı sıvıyağ
Üzeri İçin:
-2 adet domates
-2 adet yeşil biber
-yeteri kadar rendelenmiş kaşar
Sos İçin:
-1 adet domates
-1 tatlı kaşığı domates salçası
-1 çorba kaşığı sıvıyağ
-1 çay kaşığı kekik
Hazırlanışı:Hamur için bütün malzemeyi karıştırıp ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapın ve üzeri örtüp 20dk dinlendirin....
Sos için domatesi rendeleyip salça kekik ve sıvıyağı ile karıştırın....
Dinlenen hamuru elinizle incelterek şekil verip pişireceğiniz tepsiye hamuru koyup üzerine hazırlanan sosu sürüp bol kaşar serpiştirin...
Domatesin kabuklarını soyup ince dilimleyin biberide doğrayıp hamurun üzerine yerleştirin...
Önceden ısıtılmış 175derecelik fırında altı kızarana kadar pişirin...
Sıcak olarak servis yapın...
Ben başka işlere dalınca fırında fazla beklediği için birazcık fazla kızarmış:))
Afiyet Olsun...

39 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

oyyy nefis duruyor canım yaaa ellerine sağlık.bayılırım kim bilir ne nefis olmuştur şimdi o pizza yerim ben onu yerim,çekilin yiyecem...

iyi haftalar canım sevgiler

Narince dedi ki...

Hımm, ben de kek yapayım diye girdim, ekmek kadayıfı yapıp çıktım yine.İşin sonu nereye varacak artık bilmem.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Allah be naptın yavrum sen:) Hani bi reklam vardı, ayyy naptın Aslııı diyordu ya:) İşte öyle yani;)

Ellerine sağlık canım, enfes görünüyor..

Işıl dedi ki...

eline saglık canım

KEYFESEYRAN dedi ki...

Pizzanın her türlüsüne bayılırım canım nefis olmuşlardır.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş afiyetle yiyin.Mutlu haftalar kucak
dolusu sevgiler kocaman öptüm...

Esra dedi ki...

Görüntü tam iştah kabartıcı,harika ellerine sağlık...

liza dedi ki...

Bol kaşarlı ev pizası off! ne güzel de olur. Eline sağlık.

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim..
tam bende mutfaga pizza yapmaya gidiyordum;))
nefis bayilirimm ahh bu arkadasin bu gidisle nolcak bakalim;))hihi

sevgilerimle canim

tub@ dedi ki...

Aslı'cım ellerine sağlık harika görünüyor
sevgilerimle

zehratrk dedi ki...

ayy nasıl güzel gözüküyo bu böylee.hiiç fırında fazla durmuş gibi değil.bendemi yapsam napsamm.ellerine sağlık cnm

aleyna dedi ki...

ASLICIM ELLEİNE SAĞLIK.AFİYETLŞER OLSUN.

İNCİ dedi ki...

Canım gel beni ye diyen cinsinden olmuş bu pizza.Karnımda toktu güya ama manzarayı görünce acıktım resmen.Hani Kayseride olmasan bi koşu atlayıp gelesim bile var:)))

eyerhagu dedi ki...

canım süper görünüyor ellerine sağlık..şu anda olsada yesem... çok öpüyorum

pelince dedi ki...

Aslı nefis olmuş,çok hamaratsın çok... ellerine sağlık..

Sevgiler..

Betül Özbir dedi ki...

uuffff süper gözüküyo epeydir pizza yemiyodum valla ,ellerinize sağlık

elif dedi ki...

aslıcım nefis görünüyor.benim de aklımdaydı pizza yapmak bugun ama işte sen de biliosun mutfaga girince aklındakinden çok daha farklı bişey yapıp çıkıyor insan:)ellerine sağlık canım..

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Ellerine saglik tatlim nefis görünüyor..
Aahh su bulantilar geçsede bende mutfagima girsem artik :))

gülay dedi ki...

canım ellerine sağlık..nefis olmuş...fazla kızarmış olmasına rağmen süper görüntü..

sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık aslı..gerçekten de doğrudur mutfağa hangi fikirlerle girer nelerle çıkarız:))
bu aralar ben de öyleyim..pizzan nefis görünyor..
güzel bir hafta diliyorum..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ben geldim:)
nasılsın canım...beni merak etmişsin tatili uzattım biraz daha yeni döndüm trden en kısa zamanda başlıcam..pizzan harika görünüyor ellerine sağlık çok öpüyorum

Federica Simoni dedi ki...

oh mamma mia che buona!!

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne kdar iştah açıcı görünüyor.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

Canım benim..Pembişim özledim buraları..
Tembelliğim sona erdi geldim..
Valla yutkundum bu leziz görüntüyeeee...
Olsada şşöööyle acılı şalgam suyuyla içseydim..
Aaaahh..ahhh..hayali bile güzel..
Her şey için tşkler kocaman öpücükler...

Canan dedi ki...

Aslı'cım güzelim ellerine sağlık. Bunlar çok şeker olmuş. İnsanın bunları yedikçe yiyesi gelir. Eeeee o vakit kilolar nolcek:)

Öptüm fıstığım,
Canan

angel dedi ki...

merhabalar blogunuza arkadaslari gezerken rastladim civil civil insanin istahini acan bir site bayildim gercekten :)))
bende bloguma beklerim arkadas olmak isterim sizinle...

sevgi dedi ki...

bu nasıl bir manzara sabah sabah.. canım ellerine sağlık..

Aysultan... dedi ki...

Canımsın ya nefis olmuş bu pizza :) iyiki ekmek için girip pizza yapıp çıkmışsın öpüyorum Şekerim ellerine sağlık:)

TATESAL dedi ki...

Çok nefis görünüyor Aslımmmm,ellerin dert görmesin...

Adsız dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık canım. Zaten sen yaparsın da harika olmaz mı:) Ben pizzayı fazla kızarmış severim, tam benlik:)

Unknown dedi ki...

OOOO çok marifetlisin canım. Pizza enfes görünüyor. Ellerine sağlık

mutfakcini dedi ki...

Hem kalorisi de düşük olur dimi.Sebzeli olunca :) Ellerine sağlık canımm.sevgiler.

birsence dedi ki...

ne iyi yapmışsında bu pizzayı yapmışsın..ellerine sağlık canım..Bu arada etkinlik için tarifm hazır sana mailmi atmam gerekiyordu bilemedim yorum yazayım dedim canım...

bir demet feslegen dedi ki...

Tok olsam da pizzaya hayır demem.. hem çok güzel görünüyor canım ya çok kızarmış falan diil. şekli de çok düzgün.. bayılldımmm

Unknown dedi ki...

aslıcıgım hafif kızarmış olsada nefis gözküyor.ellerine saglık.

kalpkurabiye dedi ki...

ooooooooofffffffffffffffffffff yerim ben onuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aslımm ellerine sağlıkk

zeynep dedi ki...

BAYILIYORUM PIZZANIN HER ÇESİDİNE ..
ELLERINIZE SAĞLIK...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

aslımmmm çok güzel görünüyor çok canım çekti valla :) karnımda aç :) Eline sağlık

Unknown dedi ki...

GERÇEKTEN ÇOK NEFİS DURUYOR TAMDA DİYETTE OLDUĞUM DÖNEM GECE YARISI NASIL UYURUM ŞİMDİ BİLEMİYORUM.
ELLERİNİZE SAĞLIK...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails