16 Kasım 2009 Pazartesi

Bisküvili Pastalar Etkinliği (1)

Tarif No-10
Tarifin Adı: Rokoko
Tarifi Gönderen: Bülbülün Yeri
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...


Tarif No-9
Tarifin adı:Kakaolu Bisküvi Tabanlı Vişneli Pasta
Tarifi Gönderen: Narince
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...

Tarif No-8
Tarifin Adı:Bisküvili Etimek Pasta
Tarifi Gönderen:Evimin Neşesi
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...


Tarif No-7
Tarifin Adı:Halley Bisküvi Pastası
Tarifi Gönderen:Ayfersultan
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...


Tarif No-6
Tarifin Adı: Bisküvili Pasta
Tarifi Gönderen:Krema Tadında
Tarif İçin arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...


Tarif No-5
Tarifin Adı: Portakal Lezzeti
Tarifi Gönderen:Lezzet Günlüğüm
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...


Tarif No-4

Tarifin Adı: Çikolata Soslu Elmalı Toplar
Tarifi gönderen:Nuralp
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...

Tarif No-3
Tarifin Adı:Chocolate Chip Cookies Pie
Tarifi Gönderen: Düşbahçesi
Tarif için arkadaşuma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirisiniz...


Tarif No-2

Tarifin adı: Bisküvili Pasta
Tarifi Gönderen: Lezzet Mutfağı
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirsiniz...


Tarif No-1

Tarifin Adı: Kekli Bisküvili Pasta
Tarifi Gönderen: Kalpkurabiye
Tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum buradan ulaşabilirisiniz...

4 yorum:

gorkem dedi ki...

cok tesekkurler Pembe tatlar :) guzel bi hafta dilegiyle

şirinem dedi ki...

canım ya bu tariflere ulaşmak güzeldeee ya sonrası hepsi çok güzel valla gelsin kilolar :))

kalpkurabiye dedi ki...

ASLICIMM GEÇMİŞ OLSUN BİTANEMM ÇOK GÜZELL TARİFLER GELMİŞŞŞ CANIMM TEBRİK EDERİM SENİİ

Mimosa Café+Design dedi ki...

bisküvili pastalara bayılırım. güzel bir etkinlik fikri olmuş. keşke bir de tadım günü olsa da hepsinden deneyebilsek :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails