20 Nisan 2009 Pazartesi

Mısırlı Pilav

Bu tarifi değerli Hande 'nin sitesinde gördüm ve yapmaya karar verdim...
Kendisine bu tarifi yayınlayıp bizlerle paylaştığı için tşkr ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum...

Tabi ben biraz kendimden bişeyler kattım:))

Malzemeler:
-1 su bardağı pirinç
-1,5 su bardağı su
-2 çorba kaşığı sıvıyağ
-1 çorba kaşığı tereyağı
-1 kutu mısır
-tuz
Hazırlanışı:Pirinci yıkamadan tuzlu ılık suda 30dk bekletip soğuk su ile iyice yıkayıp süzün...
Tencereye sıvıyağ ve tereyağı koyup pirinçleri ekleyin yaklaşık 10dk kavurun...
Mısırı tuzu ve suyunu ekleyip kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirip kapakla tencere arasına kağıt havlu koyun ve dinlendirmeye bırakın......
Afiyet olsun....


2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm mrb
önceki yorumun gelmemiş bana ondan sana dönememişim.ama yapmana ,beyenmene sevindim.nefis görünüyor ellerine sağlık
sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SUNUM SÜPER GÖRÜNÜYOR
SEVGİLER

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails