5 Mayıs 2015 Salı

Pratik Limonata




Merhabalar...
Geçen gün yaptığım Portakallı Limonata çok fazla beğenilince sadece limonlu versiyonunu denedim ve tam not alınca hemencecik sizlerle paylaşmak istedim :)

Malzemeler
-5 adet limon
-2 su bardağı toz şeker
-1 demet nane
-5lt su
Hazırlanışı: Limonları yıkayıp poşetlere koyun ve derin dondurucuda 1 gece bekletin.
Derin dondurucudan çıkardığınız limonları 10-15 dk bekletip kabuklarını soymadan  iri iri doğrayıp şeker ile birlikte rondo da çekip biraz sulandırıp tel süzgeçten geçirin ve kalan suyu ekleyip cam şişelere koyup içersine bolca nane koyup  soğuk olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :)

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Aslıcım dün yaptım portakallıyı harika oldu çok beğendik...bende sade limonu düşündüm şimdi bak yine iş çıktı bana oğlum limonata hastası...
yarın için portakallının yazısını hazırladım senin linkini verdim yayınlayacağın....ellerine sağlık prensesi öp benim için

Adsız dedi ki...

SLM ASLICIM LIMONLARI DOGRAYIP RONDO TAM EZILENE KADARMI OLSUN BIRDE ICINE SU MU KOYMAK LAZIM RONDO YAPARKEN DENEMEK IUSTIYORUM BEN RENDE YAPIYORDUM SIZINKI DAHA PRAKIK HER ZAMANKI GIBI SUPERSIN ZEYNEP

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

tam zamanı yazın harika bir içecek ellerinize sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Zeynepciğim evet rondoda tam ezilene kadar çekiyoruz...
Yok canım limonları şeker ile birlikte susuz çekeceksin rondodan... Sevgiler canım :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails