2 Haziran 2012 Cumartesi

Tahinli Rulo Kurabiye



Malzemeler:
-250gr yumuşak margarin
-2 adet yumurta (birinin akı üzerine)
-1 su bardağı pudra şekeri
-1 paket kabartma tozu
-2 paket vanilin
-3-3.5 su bardağı un
Arası İçin:
-6 çorba kaşığı tahin
-1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
-2 çorba kaşığı toz şeker
Üzeri İçin: yumurta akı, susam
Hazırlanışı: Derin bir kab içerisine un ve diğer malzemeler konulup kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın.
Küçük bir kase içerisinde tahin ceviz ve şekeri karıştırın.
Hazırlanan hamurdan portakal büyüklüğünde parçalar kopartıp düz zemin üzerinde merdane ile dikdörtgen olacak şekilde fazla inceltmeden açıp kenar kısmına hazırlanan tahinli harçtan koyup rulo sarın ve üç parmak genişliğinde kesip önce yumurta akına sonra susama bulayıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine aralıklı olacak şekilde yarleştirin ve hamur bitene kadar bu işelemi tekrarlayıp önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında kızarana kadar pişirin.

Afiyet Olsun:)

10 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Harika gözüküyor,ellerinize sağlık..sevgiler:))

Sonu garanti tarifler dedi ki...

çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.tahinli bir helva sever olarak tahinli lezzetler bayılırım..

TuruncuTatlar dedi ki...

canımcım süper olmuşlar ellerine sağlık...

Ahu Zehra dedi ki...

merhabalar :)
ben 16 yaşındayım ve blogunuzu çok beğendim sizden öğrenecek çok şey var :)
benimde çok yeni bir blogum var yemekler kurabiyeler var eğer girerseniz beni çok mutlu etmiş olursunuz yorumlarınız benim için çok önemli sevgilerimle :)
http://cafelondon.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik .Cok güzel görünüyor kurabiye afiyetler olsun.

sevtap(karabidikim) dedi ki...

tahinli tadları çok seviyorum,ellerine sağlık canım nefis görünüyor.

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ellerine sağlık canım süper görünüyorlar sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık balımm:)
öperim seni tatlişkomm.)

Tatlı Kiraz dedi ki...

merhaba bloğunuzu tariflerinizi inceledim bayıldım hersey harika
blogunuzdan yapmayi dusundugum bircok seyi ekledim yemek listeme
tebrik ediyorum
takipteyim herzaman
sevgiler
http://tatlikiraz.blogspot.nl

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Aslıcım, çoktandır tahinli hiç bir şey yapmadığımı hatırladım görünce.

Harika görünüyorlar..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails