2 Ağustos 2010 Pazartesi

Ben Geldimmmmm:)

Herkese Merhabalar.....
Tatilimiz bitti ve evimize döndük:)
Blogumu ve sizleri çok özledim....
Tatilim boyunca arayan mesaj gönderen ve mailleriyle beni yalnız bırakmayan gönül dostlarıma çokkk teşekkür ediyorum...
Gerçekten eşimle beraber dolu dolu 9 gün geçirdik...
Ara ara ziyaretimize gelen dostlarımız ve arkadaşlarımızında katkılarıyla bu tatil dahada renklendi:))
Lafı fazla uzatmadan sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum....




Accenim ve diğer arkadaşlarımla beraber barajda gölgelerimiz...
Herkes MAKSİMUMDA:)))



Sevdiceğim:)

Bahçemizdeki sulanmayı bekleyen gülümüz:))

Bir asırlık Kara Dut (eşimin rahmetli dedesinin)

Aşkım elleriyle yedirdi kara dutu bana:))))

Köpeğimiz Tony....

En kısa zamanda hepinizi ziyarete geleceğim:))
Şimdilik hoşçakalınnnn:D

18 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bugün en son yazdığın posta baktım nerede kaldı bu kız dedim. Haydi hemen mutfağa yeni tarifler bekliyorum senden.Hoşgeldin Aslıcığım çok öpüyorum seni...

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

hoş döndüüün :))

kalpkurabiye dedi ki...

bugün bloğunda gezerkeen oooffff dönsün artııkk demiştiim:)) içim temizmiş kabul oldu:)) hoşgeldin balımmmmm:)))
seni çok seviyorumm:))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Hosgeldin pembe seker! Guzel vakit gecirmene cok sevindim.

Işıl dedi ki...

HOSGELDIN..GOZLERIM ARADI HEP YORUMLARINI IHTIYACIM COKTU BI DOST YORUMA BU ARALAR

mintinin dünyası dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım.birbirinden keyifli anlar yaşamış ve çok içten fotolamışsın.dolu dolu bir tatil olmuş tabirinle...dilerim bu mutluluk ömürboyu sürer.sevgiler

Unknown dedi ki...

hoşgeldin aslıcıgım.fotograflardan da ne kadar dinlendigin ve eglendigin belli canım.

Defne Kızın Anası dedi ki...

hoşgeldin canımcım.....

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm kardeşim gelmiş yaşasın
hoşgeldin:))Harika bir tatil olmuş
belli senin adına çok sevindim canım kocaman kocaman öpüyorum.Mimi
unutma beklemedeyim:))

Atike Momini Ziya dedi ki...

HOŞŞŞGELDİİİİİİİİİİNNNN!!!!
GÖNÜL SEVDİĞİ DOSTLARIN YOKLUĞUNDA BİR BURUKTUR, BİR TARAFI EKSİK SANKİ.. ALLAH SEVDİKLERİMİZİN YOKLUĞUNU HEP BÖYLE GÜZEL VAKİTLER GEÇİRDİKLERİ ZAMANLARDA YAŞATSIN İA...RESMİNİ ÇEKTİĞİN KARA DUTU TAAAA 26 SENE ÖNCE AFGANİSTANDAKİ BAHÇEMİZDE YEMİŞTİM:( CANM NASILDA ÇEKTİ... BURALARDA BULAMADIM BİR DAHA ÖYLESİNİ :( BİR DAHAKİ GİTTİĞİNDE DEDENİN ELLERİNDEN ÖP BENİM İÇİN VE O KARA DUTTANDA BİRKAÇTANE YE :)
ÖPÜLDÜN ŞEKER PEMBE YANAKLARDAN...İÇTEN SEVGİLER...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hoşgeldin.Resimler çok güzel.Sevdiceğin eli ile beslesin bir ömür boyu seni.
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin canım,
Resimler çok güzel, hoş bir tatil geçirdiğin belli.

TATESAL dedi ki...

Hoşgeldin Aslıcım ,ne iyi ettin özlemiştik artık seni....
Ama gölgeni koyuyorsun resimlere yüzünü göstermiyorsun hiç,merak ediyoruz ablacım seni ya...Sevgiler

hanife dedi ki...

hoş geldin sefa geldin darısı başımıza

YeMeK vAkTi dedi ki...

şekerim hoşgeldin ,yokluğun çok belli oldu inan.Güzel bir tatil geçirmene çokk sevindim:)

muko dedi ki...

hoşgeldinn ne güzel bir tatil geçirmişissin tekrar hoşgeldin sevgiler

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

hosgeldin canim blogunda seni bekliyordu :)
resimlerde cok guzel

icimdeki yolculuk dedi ki...

hos.geldin.canmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails