19 Mayıs 2010 Çarşamba

Elmalı Krem Kakao

Yıllar önce annem bir televizyon programından almıştı bu tarifi...
Ve sık sık yapardı:)
Tadı çok değişik ve süper bir lezzeti var kıvamı normal muhallebi kıvamı gibi katı olmuyor yani hafif akışkan işte tarif:)
Malzemeler:
-2 adet elma (rendelenmiş)
-4 su bardağı süt
-1 su bardağı tozşeker
-2 çorba kaşığı nişasta (tepeleme)
-3 çorba kaşığı kakao
-2 paket vanilin
Hazırlanışı:Malzemenin hepsini orta boy bir tencereye koyup iyice tel çırpıcı ile çırpıp orta ateşte koyulaşana kadar devamlı karıştırarak kaynatın...
Kaynayan krem kakaoyu ocaktan alıp servis edilecek kase veya kuplara eşit şekilde pay edip ılıyınca buzdolabına koyun...
Soğuyan krem kakaoların üzerini hindistancevizi, fındık veya fıstık ile süsleyip servis edin....
Afiyet Olsun.....

35 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor gel beni ye diyor yani

hanife dedi ki...

hiç denemediğim bir lezzet eline sağlık ablacım

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcım eminim bu da nefis bir tattır.Ellerine sağlık.Sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

canım çok güzel görünüyor:)) ellerine sağlık bitanecikim benimm:))
öpüyorumm..

Sevtap dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Ben elma özürlüyümde başka bir meyve kullansam olurmu acaba mesela armut yada çilek,ananas falan?

PAPATYA PRENSES dedi ki...

akışkan şeyleri severim:) görüntü süper. ellerine sağlık tatlımm

Unknown dedi ki...

Canımın içi yine harikalar yaratmış
ellerine sağlık afiyet bal olsun.Ko
caman öptüm canımmmmmmm:))

aleyna dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık.benimde pek hoşuma gitti.deneyeceğim en yakım zamanda.sevgiler tatlı arkadaşım

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için hepinizin yüreğine sağlık...

Sevgili Karabidikim yıllardır hep elma ile yaptım diğer meyvelerle nasıl olur inan hiçbir fikrim yok...

Sevgiler....

Aysultan... dedi ki...

Canım ellerine sağlık:))
nefis bir tatalıya benziyor,aka aka yiyeceksin afiyetle ohhh ne güzel :)))

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim afiyetler olsun nefis bir tatli

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Güzel tarifin icin tskler canim, cok lezzetli görünüyor gercekten olsada yesem bitane diyesim var yani:D Mutlaka denemeliyim bunu ën kisa zamanda insallaH :) ÖPTÜM CANIM

Gizemli Tatlar dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfettim.Çok güzel tarifleriniz var hepsini deneyeceğim inşallah.İlk sırada da bu gelecek.Kar lokumunu denedim mükemmeldi.Ben de bloğuma koydum.Bundan sonra yakın takipçinizim.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

sanırım içindeki elma lezzetini veriyor diğer malzemeler her muhallebide hemen hemen olan şeyler görüntüye bayıldım bende denemek için hazırım hadi bakalım aynur doooğru mutfağa dedirttin yine bana Aslım:)) ellerine sağlık sevgiler

CAHİDE dedi ki...

Merhaba Aslıcım.Bunca güzelliği kaçırdım sanma,ihmallikten gelemiyorum.Ellerin dert görmesin canım...

nurşen dedi ki...

Aslıcım ellerine sağlık,et olsunda benim için nasıl olursa yerim :) Afiyet şeker olsun canım.
Sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Aslıcığım çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım

GÜL dedi ki...

canım eline sağlık yine yapmuşsın yapıcağını:)))))

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

leziz olmuş canım. ellerine sağlık

sevgiler :)

fuat gencal dedi ki...

Çok muhteşem bir görüntüsü var. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Işıl dedi ki...

harıkasın yıne

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

aslı'cığım ellerıne sağlık canım harıka göruntu her zaman oldugu gıbı.sevgilerr:)

Gökce dedi ki...

ahhh o ne görüntü öyle şimdi olsa kibilir kaç kase yerdim:)) ellerine sağlık aslişko

serap uzun dedi ki...

Harika bir tatli olmus kakaolu pudingilleri cok severiz.Eline saglik canim.

Selamlarimla.

Unknown dedi ki...

sütlü tatlılara bayılırım bu tatlıda süper görünüyor canım ellerine sağlık

LEZZETİKRAM dedi ki...

Aslıcım tam yaz aylarına göre bir tarif olmuş not ettim canım deneyeceğim :) eline sağlık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

güzel kardeşimin de annesinin de eline sağlık harika görünüyor:)

ebru dedi ki...

Aslıcım becerikli kardeşim ellerine sağlık. Sunum harika eminim lezzette öyledir. Öpüyorum seni.

Butikpartim dedi ki...

Aslı hanım her zamanki gibi çok lezzetli görünüyor.Sunum da şık olmuş..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, harika olmus.

Sevgilerimi gonderiyor ve guzel bir hafta sonu diliyorum.

pelince dedi ki...

Değişik ama görüntü nefis... tatlı olsunda bize:))
ellerine sağlık..

Baharcicegi dedi ki...

degisik olmus elmayi cok sevdigim icin denenecekler arasinda ellerine saglik Aslicim

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bu annelerin lezzetti yok mu?
Üzerine birşey tanınmıyor:)
ellerinize sağlık

Lezzet Treni dedi ki...

Canim harika görünüyor,her zamanki gibi.Senin icin bir ödülüm var;

http://lezzettreni.blogspot.com/2010/05/tatli-blogger-odulum.html

Sevgiler...........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails