8 Haziran 2018 Cuma

Tiramisu (orjinal)



Malzemeler:
-28 adet kedi dili bisküvi
-6 adet yumurta sarısı
-1 su bardağı+2 çorba kaşığı toz şeker
-2 çorba kaşığı süt
-400 gr mascarpone peyniri
-1 kutu krema (200 ml)
-1 paket vanilin
Islatmak İçin:
-2 çorba kaşığı nescafe
-2 su bardağı su
Üzeri İçin: kakao
Hazırlanışı: Yumurta sarılarını çırpıp şeker ve sütü ekleyip yaklaşık 10 dk sürekli karıştırarak benmari usulü pişirip soğumaya bırakın.
Kremayı koyulaşana kadar mikserle çırpın.
Soğuyan yumurtalara mascarpone peynirini ekleyip karıştırıp, çırpılmış krema ve vanilini ekleyip söndürmeden yavaş hareketlerle karıştırın.
Su ve nescafeyi karıştırın.
24x24 genişliğindeki kelepçeli kalıp yada borcama 14 adet kedi dilini nescafeli suya batırıp yerleştirip üzerine hazırladığınız kremanın yarısını .döküp yayın ve kalan kedi dillerini önce nescafeli su ile ıslatıp kremanın üzerine aynı şekilde dizip kalan kremayı da bisküvilerin üzerine döküp buz dolabında bir gece bekletip üzerine kakao serpiştirip dilimleyerek servis yapın.

(benim vaktim olmadığı için maalesef 3 saat bekletebildim, keserken sorun yaşadım ve kuplara koyup servis yaptın :) Misafirlerim lezzetini çok fazlasıyla beğendiği için tarifi sizlerle paylaşmak istedim)

Afiyet Olsun :) 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails