8 Ocak 2010 Cuma

Tahin Helvalı Kurabiye

Ey ALLAHIM..
Bize kendi sevgini ,seni sevenlerin sevgisini ve bizi sana yaklaştıracak olanların sevgisini nasip eyle Cumamız Mübarek Olsun...

Hayırlı Cumalar... Bu harika kurabiyeleri canın Sultanım 'ın blogunda gördüğüm an evet kesinlikle yapmalıyım dedim ve yaptım:)))
Ağızda dağılan nefis bir lezzet...
Malzemeler:
-250gr tahin helvası
-250gr yumuşak margarin
-1 çay bardağı süt
-1 su bardağı tozşeker
-2 paket kabartma tozu
-2 paket kabartma tozu
-6-7 su bardağı un
Hazırlanışı:Margarin ,süt,helva ve şeker pürüzsüz hale gelene kadar yoğurun...
Kabartma tozu ve vanilinleride ekleyip unu yavaş yavaş ilave ederek hamuru yoğurup hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartarak şekil verip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine aralıkla yerleştirip 175derecelik fırında pişirin ve ılıyınca servis yapın....
(Tarifin orjinalinde kurabiyelere şekil verildikten sonra suyla ıslatılıp susama batırılıyor)
Ben şekil verdikten sonra bıçağın ucuyla kurabiyenin üzerine çarpı işareti yaptım...
Afiyet Olsun...

45 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Aminn...

Niye orjinalini bozdun dermişim:PPP:))

Tam kahvaltılık bu kurabiyeler ya, sofradan da yeni kalktım ama napsam:)


Ellerine sağlık tatlım..

Unknown dedi ki...

ahhh cnm ne kadar özlemişim sitene bakmayı...

ellerine sağlıkkk harika görünüyor.. rengi ...şekli.....

tadını düşünemiliyorum.. mutteşemdir herhalde...

sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Papatyam tariflerle oynamayı fazla sevmiyorum ama bu kurabişleri yeğenimle beraber yaptık:)

Beyfendi kurabiyenin üzeri boş seviyor yumurta bile sürdürmüyor:))

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım çok değişik bir kurabiye olmuşşş

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok hoş bir tarif ellerine sağlık canım ....hayırlı cumalar..........

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şekerim hayırlı cumalar..Kurabiye CANAVARI ben..Hepsini aldım:) Ellerine sağlık..

Aysultan... dedi ki...

Vay paşaya bak:))) halaya yardım ediyoruz demek mutfakta ne güzel:))
ellerine sağlık pembe ke...)
şekerim eminim nefis olmuştur,tarifimi denemene çok sevindim...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Süper görünüyor, ellerine sağlık. Tahin helvasını çok severim, kurabiyede harika olacağına eminim. Sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok güzel pamuk gibi görünüyor.Ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler hayırlı cumalar.Mine

Adsız dedi ki...

Sizinde Cumanız mübarek olsun:)Ellerinize sağlık :))

Şehnaz dedi ki...

ah aslıcım sen neler yaptın yine...öyle güzel görünüyor ki kalkıp yapasım geldi...ellerine sağlık birtanem.....ayrıca beni bu ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ederim...

aleyna dedi ki...

canım bi ödülün de bende kabul buyurursanızefenim.sevgiler canım benim

GÜLSÜM dedi ki...

AMİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ YİNE ASLICIM ÖDÜLÜN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TEKRAR AMA BEN Bİ YAZI YAZACAK KADAR BİLE VAKTİM YOK BUGÜNLERDE MORALİMDE YOKTU AMA ÇOK CANA YAKINSIN TEŞEKKÜRLER.... DAH AYAKINDAN TANIMAK İSERİM SENİ....

Unknown dedi ki...

Aslım hayırlı cumalar tatlım.Kurabi
yen muhteşem ellerine sağlık eee se
nin elindende sultanımın elindende
eminim harika olmuştur kocaman öptüm...

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM İNANILMAZ İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR. BİŞEY İTİRAF EDEYİM TATLI KURABİYENİN ÜZERİNDE SUSAM BENİMDE TERCİHİM DEĞİLDİR. VERDİĞİN ŞEKİL İSABET OLMUŞ:)

MERAK ETTİĞİM BİRŞEY VAR. TARİFTE HEM TOZ ŞEKER HEMDE TAHİN HELVASI VARYA ÇOK TATLI OLMUYORMU? BİRDE TADI TAHİNLİ KURABİYE GİBİ Mİ OLUYOR? NASIL OLDUĞUNU MERAK ETTİM DOĞRUSU, EN KISA ZAMANDA DENENECEKLER LİSTEME YAZDIM TATLIM...

BU ARADA ÖDÜLÜN İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Küçük Sofra dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok güzel görünüyor sıcacık çayla ne güzel gider...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ben geldimmm, bayılıyoruz ailecek bu kurabiyeye ama geçen yıldan beri tarifini kaybettim, netten bakayım dedim bir iki kere hepsi başka başka cesaret edemedim, ama tanıdık birinden olunca gönül rahatlığı ile yapılır, iyi ki yapmışsın, ellerine sağlık.

MizahiGeveze dedi ki...

Hai bakalım yapında yiyin nasıl olsa biz sadece resimlere bakabiliyoruz :D

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

pembe pembe gönlüm sende:)))
gözüm de kurabiyede:))))
ellerine sağlık şekercim
öpüyorummmmm

ceyt dedi ki...

Amin.Hayırlı Cuma'lar canım.

tahin helvasına bayılırım.eminim kurabiyesi de güzel olmuştur.görüntü nefis.ellerine sağlık canım.
kocaman sevgiler...

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.hayırlı cumalar..ne güzel dolapta kalan helvalarda bu şekilde değerlendirilebilir ellerine sağlık..A.E.O

Unknown dedi ki...

ellerine saglık canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Yorumlarınız için yüreğinize sağlık:)))

Aleynacığım hemen geliyorum canım:)

Gelincik gerçekten nefis bir kurabiye :))

Sevgili Nuralp hayır canım tadı tam yerinde oluyor ne eksik ne fazla canım:)
Tarifi aynen uyguladım ve memnun kaldım seninde memnun kalacağına eminim...:)

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM BENİM ÖNCELİKLE HAYIRLI CUMALAR OLSUN
TAHİNLİ KURABİYENDE NEFİS OLMUŞ AFİYET BAL OLSUN
AYRICA SAYFAMA YORUYMUN İÇİNDE AYRICA TŞK EDERİM
İYİKİ VARSIN SEVGİLER

Esra dedi ki...

Kurabiyelerde gözüm kaldı:),ellerine sağlık...

zehra dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık

Unknown dedi ki...

Hayırlı Cumalar. Görüntüsü harika. Lezzetini çok merak ettim...

eyerhagu dedi ki...

canım yine değişik ve süper bir tarif ellerine sağlık listeme ekledim bu sıraa ara verdimya çok birikti yapacaklarım bi yerden başlıyacağım inş..çok çok öptüm seni

elif dedi ki...

ayy nefis olmuştur aslıcım tahinli lezzetlere bayılıyorum.mutlu haftasonları canım.

Federica Simoni dedi ki...

deliziosi questi biscotti!!

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Nefis bir kurabiye daha ..ellerine sağlık.

Işıl dedi ki...

yaparsın sen

Adsız dedi ki...

Kurabiyelerin harika görünüyor, ellerine saglik canim. Iyi hafta sonlari diliyorum.

elif şen dedi ki...

merhaba arkadaşım ellerine sağlık, tahinli kurabiye kayseri'de :)yemiştim gerçekten güzel oluyor. bende severek yapıyorum. ama şu aralar ikizlerin annesi kızlarına pastaneden alıyor vaktitsizlik öptüm görüşürüz:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

1 tanesini alabilirmiyim????

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu kurabiyelere baktigim an ilk aklima gelen neydi?? Bane nedense dügme hatirlattilar, kesinlikle senin carpi ile süsleme yapman cok hosuma gitti. Ellerine saglik diyorum.

Sevgiler

İNCİ dedi ki...

Diyette olmasam hiç affetmez hemen yapardım çayın yanında ne güzel yenirdi:)))Eline sağlık...

balböcükleri dedi ki...

helvalı hımm değişik helvalıyı ilk kez duyuyorum

Baharcicegi dedi ki...

tahin helvasi nefis aromasiyla kurabiyeleri enfes yapmistir kiyir kiyir yemesi ne zevkli olur
sevgiler

hanife dedi ki...

çalışkan arkadaşım yine döktürmüşün eline sağlık

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Ellerine sağlık...çok lezzetli gözükmekteler...Kahvemin yanına alabilirmiyim?
Sevgilerimle...

CAHİDE dedi ki...

CANIM ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR GEVREK OLDUĞU HER HALİNDEN BELLİ.sENİ BLOG ŞİSTEME EKLİYORUM Kİ DAHA RAHAT TAKİP EDEYİM.SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

Canım eline sağlık güzel bir tarif.Denenecekler arasında yerını aldı bile.Sevgiler...

Mutfaknotlari dedi ki...

canım bu çok güsel olmuş ellerine sağlık
bende yapacağım
ekrana bak bak nereye kadar en iyisi yap ye değilmi :)

sevgiler öptüm

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

arkadaşım bu tarifte 4 paket mi kabarma tozu var.yoksa diğer 2 paket vanilyamı.bilgilendirirmisin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails