14 Aralık 2015 Pazartesi

Kahveli Brownie




Merhabalar...
Haftaya tatlı bir lezzetle başlamak istedim :)
Sevgili Tijen arkadaşımın geçen hafta yayınladığı görüntüsüyle beni benden alan bu nefis lezzeti nihayet deneme fırsatım oldu...
Misafirleriniz için hem lezzetli hemde şık bit lezzet kısaca şiddetle tavsiye ediyorum :)

Malzemeler:
-4 adet yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-120 gr tereyağı
-2 paket bitter çikolata (180gr)
-1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
-1 paket kakao (25gr)
-2 tatlı kaşığı nescafe
-1 su bardağı un
Hazırlanışı: Tereyağını eritip ocaktan alıp çikolataları ekleyip tereyağının sıcağında çikolataları karıştırarak eritip ılımaya bırakın.
Yumurta ve şekeri köpürene kadar mikserle yaklaşık 5 dk çırpın
Erittiğiniz çikolatalı yağlı karışımı ve diğer kalan malzemelerin hepsini yumurtalara ekleyip tel çırpıcı ile karıştırın.
Yağlanmış büyük kare borcama hazırladığınız harcı döküp 150 derecelik fırında 230 dk pişirip soğuyunca dilimleyip üzerine krem şanti veya istediğiniz krema ile süsleyip servis yapın.

Afiyet Olsun :) 

1 yorum:

Özgen dedi ki...

Eline sağlık bayıldım görüntü mükemmel tadı nasıl acaba sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails