16 Ekim 2014 Perşembe

Cevizli Kakaolu Kek



Malzemeler:
-3 adet yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı süt
-1 çay bardağı sıvı yağ
-2 çorba kaşığı tereyağı (eritilmiş soğutulmuş)
-1 su bardağı iri kıyılmış ceviz
-4 çorba kaşığı kakao
-2 paket vanilin
-1 paket kabartma tozu
-alabildiği kadar un
Üzeri İçin: pudra şekeri
Hazırlanışı: Şeker ve yumurtaları mikser ile köpürene kadar çırpıp kalan malzemeleri sırasıyla ekleyip karıştırın.
Yağlanmış kek kalıbına (ben kelepçeli kalıp kullandım) kek harcını döküp 150 derecelik fırında yaklaşık 40dk pişirip fırından çıkan kekin üzerine nemli bez örtüp soğumaya bırakın.
Soğuyan keki kalıptan çıkartıp üzerine pudra şekeri serpiştirip dilimleyerek servis yapın.

Afiyet Olsun :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Kek harika görünüyor, ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Kek harika görünüyor, ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

merhaba aslicim dun kekini denedim sdece 2 dilim kaldi o kadar super ama ben tereyag koymadim az ceviz super oldu ay unutum birde cikolata parcalari ekledim ellerin dert gormesin canim zeynep bxl sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Merhabalar , kek cok güzel görünüyor ama aldigi kadar un tahmini ne kadar ???

Hülya dedi ki...

Merabalar bir Sorum olcakti aldigi kadar un acaba tahmini kac bardak ama kek Harika görünüyor 😊

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails