28 Kasım 2011 Pazartesi

Hurmalı Kup

Herkese güzel şeker tadında bir hafta diliyorum:)
Çok pratik ve nefis bir lezzeti sizlerle paylaşmak istedim...
Malzemeler:
-2 adet olgun mevsim hurması
-1 adet muz
-ceviz
-bal
Hazırlanışı:Hurmaları ortadan ikiye kesip kaşık ile iç kısımlarını çıkartıp çatal ile ezin...
Hazırlanan hurmaları iki kupa eşit şekilde pay edin...
Muzları boylamasına ortadan ikiye kesip ince ince doğrayıp hurmaların üstüne koyup üzerlerine biraz bal gezdirip  iri kırılmış ceviz ile süsleyip servis yapın...
Afiyet Olsun:)

21 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım hurmayı sevdıgıme gore bu tadı da severım:)

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

hurmalı kup harika görünüyor elinize sağlık. hemen denemek için not alıyorum.

Unknown dedi ki...

tam bir bomba olmuş aslı.ellerine saglık.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık...

özlem dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Unknown dedi ki...

BOL CEVİZLİSİNDEN ALAYIM HEMEN BİR KUP..
ELLERİNE SAĞLIK CANIM
NEFİSSS GÖRÜNÜYORLAR

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aslıcığım bir görünüp bir kayboluyorsun ellerine sağlık bu hurmalar pazarda satılan trabzon hurması denilenlerden herhalde değil mi?

Unknown dedi ki...

Amanda ablasının canısı gelmiş elle
rine sağlık canım enfes öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

fıstıkcım ellerine sağlık balımm böcüğümm çiçeğimm:))
harikasınn:)
öperimmm:)

olsada yesek suzan dedi ki...

off off bomba gerçekten hurma çok severim ellerine sağlık...

xcelis dedi ki...

hurmaya bayılırım ya nefis enerjili bişi görünüyor =) ellerinize sağlık afiyetler olsun iyi haftalar

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İlk yaptığımın üzerinden iki sene geçti galiba. Tam zamanı şimdi tekrar yapmalı:)

Ellerine sağlık canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum hepinizin yüreğine sağlık:))
Mineciğim evet trabzon hurmasıda deniliyormuş biz bağdat hurması diyoruz mersinde cennet meyvesi diyorlar ,yaş hurma diyende var bende mevsim hurması dedim:))

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bunu yapmalıyım çok pratik hurma sevenler için ideal
ellerine sağlık arkadaşım

LeylaK dedi ki...

ellerine sağlık Aslı... Çok sık göremiyoruz artık seni, ya da ben pek uğrayamıyorum bloglara :( umarım iyisindir, öperim seni,hoşçakal.

Kahve Dükkanı

Unknown dedi ki...

Bloglarda hurmalı lezzetler göremiyorum diyordum ki tarifinizi gördüm. Elinize sağlık.

LEZZETİKRAM dedi ki...

annem çok sever hurmayı ,ben pek aramasamda bu tarifle denemek isterim ellerine sağlık canım :)

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim yine cok güzel muhtesem görünüyor ellerine emeklerine saglik hayirli aksamlar öptüm.

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Çok severim bu hurmayı ben ellerine sağlık canım.

made in funda dedi ki...

çok nefis olduğuna eminim.ellerine sağlık canım.sevgiler...

sibelyalcincom dedi ki...

Harika görünüyor canım ellerinize sağlık:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails