30 Mayıs 2012 Çarşamba

Şeker Hamurlu Kurabiye



Malzemeler:
-250 gr yumuşak margarin
-1 çay bardağı pudra şekeri
-1 çay bardağı sıvıyağ
-3 çorba kaşığı yoğurt
-1 çay kaşığı kabartma tozu
-2 paket vanilin
-aldığı kadar un
Üzeri İçin:
-yeteri kadar şeker hamuru
-renkli gıda boyaları
Yapıştırmak İçin: Bal
Hazırlanışı: Derin bir kab içerisine bir miktar un koyup malzemeleri sırasıyla ekleyip ele yapışmayan yumuşak bir hamur yapın.
Hazırlanan hamuru düz zemin üzerinde fazla kalın olamayacak şekilde açıp istediğiniz şekilde kalıplarla kesip yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirip önceden ısıtılmış  175 derecelik fırında üzerleri pembeleşene kadar pişirip soğumaya bırakın.
Şeker hamuruna istediğiniz reklerde gıda boyalarını ekleyip elinizle yumuşatın gerekirse biraz pudra şekeri ilave ederek kıvam verin.
Hazırladığınız şeker hamurunu pudra şekeri serpilmiş düz zemin üzerinde bıçak sırtı kalınlığında açıp kurabiyeleri kestiğiniz kalıplarla kesip soğuyan kurabiyelerin üzerlerine fırça ile bir miktar bal sürerek şeker hamurlarını üzerlerine yapıştırın.

Afiyet Olsun :))

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Aslişkommmm harikalar ellerine,eme
ğine sağlık hani bana:)))Öpüyorum.

Burcu Kayhan dedi ki...

Kurabiyeler şahane olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler:)

kalpkurabiye dedi ki...

fıstığım kendi gibi tatlı kurabiyeler yapmışş:))
ellerine sağlık tatlımm:)))

Gurme Şirine dedi ki...

ben nerde şeker hamurlu kurabiye görsem bayılıyorum :))
ya bende gidicem bu şeker hamurlu kurabiye kursuna :))
gitcem işte gitcem banane :))
ellerine sağlık canım...
kocaman sevgiler...

sema dedi ki...

çoook güzel bi blog tarif için ayrrıca teşekkurler

TuruncuTatlar dedi ki...

CANIM ellerine sağlık çok cici olmuşlar:) bu tariften kaç kurabiye çıkıyor?çoksa deniycem hemen;)

Pembe Tatlar dedi ki...

yorumlarınız için yüreğinize sağlık...

Sevgili Turuncu Tatlar ben toplamda 600 adet yaptım ve 9 ölçü oldu :)) 1 ölçüden çok çıkıyor ve tam bisküvi tadında oluyor tavsiye ederim canım :)

Atike Momini Ziya dedi ki...

ellerine sağlık canım çok şirin ve hoş görünüyorlar,eminim lezzetde bir o kadar güzeldir.. kurabiyeler ne kadar dayanıyor acep? 600 taneyi aynı gündemi yaptın canısıı? öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum..eski bir dost.. ;)

TATESAL dedi ki...

aslıcım kurbişlerin süper olmuş canım....kayısılı kupa da bayıldım...

Özgür Tatlar dedi ki...

cok guzel olmuslar ama emimim cok el oyalamislardir.sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails