26 Nisan 2011 Salı

Yoğurtlu Pişi

Kimsenin reddedemiyeceği nefis bir lezzet...

Malzemeler:
-3 su bardağı un
-1,5 su bardağı yoğurt
-1 çay kaşığı karbonat
-1 çay kaşığı tuz
İçi İçin: beyaz peynir, maydonoz
Kızartmak İçin: Sıvıyağ
Hazırlanışı:Derin bir kabın içerisine unu koyun ve kalan malzemeleri ekleyip iyice yoğurup üzeri kapalı şekilde 15dk dinlendirin...
Maydonozu ince , ince doğrayıp peynir ile karıştırın...
Dinlenen hamuru iki bezeye bölün ve ilk bezeyi hafif unlu zeminde çok ince olmayacak şekilde açıp bir kısmına aralıklarla peynir yerleştirip boş kalan kısmını peynirli hamurun üzerine örtüp çay bardağı ile kesin...
Diğer bezeyide aynı şekilde yapın...
Hazırlanan pişileri kızgın yağda her iki tarafı kızarana kadar pişirip servis yapın...
Afiyet Olsun...

18 yorum:

TATESAL dedi ki...

Aslıııııı canımmmmm,merhabalar,ne kadar uzun zaman oldu görüşemedik,nasılsın? iyi olduğunu umuyorum çünkü yine lezzetli mamalar yapmaya yayınlamaya başlamışsın,ellerine sağlık....pişiden aldım ben peynirle yiyeceğim,sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

ben reddedemem hele şu anda.tabak harıka,börek puff,ellrıne sağlık canım

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Çok güzel görünüyor..
Deneyeceğim inşAllah..

Ellerinize sağlık..

reyhane dedi ki...

Hımmm çok güzel görünüyor,deneyeceğim..

Aycan dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Selamlar;

esengül dedi ki...

merhabalar uzun bir aradan sonra :)

genellikle pazar kahvaltımızın baş aktörü olur kendileri,ellerine sağlık arkadaşım süper görünüyor :)
sağlıcakla kalın :)

Tarif diyarı dedi ki...

Kesinlikle haklısın arkadaşım asla hayır demiyeceklerden biriyim yanında bir bardak çayla nede güzel yerim ben bu pişiyi:)) ellerine sağlık.Sevgiler

Pelin dedi ki...

Çok severim ama hiç yapmadım. Hep annem yapardı bim. Yapacağım.
Teşekkürler
Sevgiler

Lezzet sarayı dedi ki...

çok güzel olmuş yahu ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Aslımmmmmmm puf puf olmuşlar elleri
ne sağlık.Senin elinden zehir olsa
yerim öptüm kocaman.

*kelebekana*-* dedi ki...

mehabaaaaa...nihayet açıldı da sizleri rahatça gezebiliyorum ...

Tümay Öztürk dedi ki...

Ne kadar güel bir tabak! Ellerine sağlık canım:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerne sağlık canım.Ben zaten bu arada hiçbirşeyi reddetmiyorum herşeyi cumburlop mideye:)

Unknown dedi ki...

HOŞGELDİN ASLICIM.PİŞİYE KİM HAYIR DİYEBİLİRKİ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE..

yeşim dedi ki...

alayım ben o tabağı çok severim çünki...ellerine sağlık canım.sevgiler...

Mutfak Dili dedi ki...

Elinize saglik yapdiklariniz cok guzel. Resimleriniz bizim sitenin resimlerine bakilirsa daha kucuk ama o kadar guzel gozukuyor ki. Masallah.

tanerinesi dedi ki...

Canım benim hoşgeldiiiiiiiin. Ay ne mutlu olduum anlatamam:) biraz geç meç ama:) süper bir tarifle dönmüşsün bu arada ellerine sağlık. Seni çook öpüyorum. İnan yokluğunda her gün geldim...elim boşşş döndüü..

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

ellerine sağlık bayılırım, yanında peynir zeytinle çok seviyorum da böyle arasına peynirle denemedim hiç , bir dahakine inş. çayımın yanına alıyorum izninle:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails