9 Ocak 2010 Cumartesi

Köfteli Pide

Sevgili Taze Nane 'nin blogunda görmüştüm...
Herkesin seveceği harika bir lezzet mutlaka deneyin:)

Malzemeler:
-1 adet pide
-500gr kıyma
-4 dilim ekmek içi (ben 4 çorba kaşığı galeta unu kullandım)
-1 adet kurusoğan
-tuz,karabiber,pulbiber,kırmızı tozbiber,kimyon,kekik
Üzeri İçin:Salçalı sos ve sarımsaklı yoğurt
Süslemek İçin: Yeşil biber ,domates
Kızartmak İçin:Sıvıyağ
Hazırlanışı:Pideyi ufak ufak küp şeklinde doğrayıp tavaya 2 çorba kaşığı tereyağı koyup pideleri hafifçe kavurun..
Derin bir kabın içerisine kıymayı koyup soğanı rendeleyip ekmek içini ufalayın ve baharatlarını ilave edip karıştırıp yoğurun ve küçük parçalar kopartarak şekil verin sıvıyağda kızartın...
Servis tabağına pideleri yerleştirip üzerine köfteleri koyun ve salçalı sos gezdirip biber ve domatesle süsleyip sarımsaklı yoğurt eşliğinde servis yapın...
((Servis yaparken köftelerin üzerine kızdırılmış tereyağı dökerseniz daha lezzetli oluyor))
Afiyet Olsun...

44 yorum:

ayfersultan dedi ki...

SA.Canım,nasılda canım çekti bilseen kilo yüzünden kaçıyorum ama ara sırada olsa yapıyoruz bu tarif değişik ekmekleri kızartmakla daha leziz olmuştur..bunu denemek isterim afiyet şifa olsun kilo olmasın..A.E.O

Anlayamazsin dedi ki...

yapma pembetatlar,zati geceden beridir midemle ugrasiyorum.agzim sulandi bu kofteleri gorunce canim cekti.

ELLERINE saglik cok guzel gorunuyor.yiyenlere afiyet olsun,yarasin.:D

paşakızı mutfakta dedi ki...

Pembe şekerim az önce yemekten kalktım ama yine acıktım:)Canım çok güzel duruyor.Beni ye diyor:)Tabağı aldım kaçtım:)Ellerine sağlık..

elif dedi ki...

nefis bir yemek olmuş aslıcım.ellerine sağlık.mutlu haftasonları..

Muhabbet Çiçeğim dedi ki...

Ellerine sağlık. Senin tariflerinin okudukça acıkıyorum sürekli. Kilo alacam sonunda :)

Aysultan... dedi ki...

Aslı öyle tokum öyle tokum ki bilemezsin ama buna bayıldım versen tadına bakarım yani:))))
ellerine sağlık pembe ke...:)

Şengülce dedi ki...

canım nede güzel olmuş ellerine sağlık iyi hafta sonları..

Seda Yazıcı dedi ki...

bu ne güzellik tereyağlı falan yine harikasın
ellerine sağlık cnm
sevgiler

şehnaz dedi ki...

aslıcım harika bir yemek olmuş...acıktığımı hissettim...ellerine sağlık canım...

NarincE dedi ki...

Oy oyo oy ben bayılırım buna. üstüne de kızdırılmış tereyağı ha? Çok acıktım yaaa. Hem de bu vakitte, olmaz ki!

Armina dedi ki...

Enfes görünüyor, ellerine sağlık canım.

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Yakdın beni Aslı ...
Tarifi büyük canavar gördü ve yarın ki yemeğimiz bu... yarın için yemek de yapmışdım ama bundan da istiyormuş :)
Ellerine sağlık büyük canavarın deyimi ile " atlıyasım geldi "...
Güzel günler senınle olsun..

TÜLİN dedi ki...

ımmm nefis görünüyor:)ellerine sağlık canım

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

aslıcım ellerine sağlık bursanın vazgeçilmez yemeklerindendir pideli köfte bende çok severim sevgiler canım

SEVGİ dedi ki...

Canım harika görünüyor, gecenin bu saatininde bile hayır demem valla... ellerine sağlık..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM HARİKA BİR AKŞAM YEMEĞİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM..NEFİS GÖRÜNÜYOR...
SEVGİLER...

tatlilar gülcandan dedi ki...

ELLERINE SAGLIK NEFIS GÖRÜNÜYOR

karabidikim dedi ki...

gerçekten çok ama çok iştahaçıcı duruyor bu saatte olsa bile yerim valla süper arkadaşım ellerine sağlık...

Gelincik dedi ki...

Güzel arkadaşım, sanada mutlu pazaralar, sayafama tekrar gelirimisin, bütün dostlarımı kapsayan ödülüm ve yazım var, sevgiler canım.

CAHİDE dedi ki...

Görüntü süper,eminim lezzetide en az onun kadar güzeldir.Ellerine sağlık canım...

Leyla Poyraz dedi ki...

canım köfteler harika görünüyor...elimi uztıp alasım geliyor..ellerine sağlık..sevgiler..

IŞIL dedi ki...

benım gıbe kofte sever bırı ıcın hos fıkır

derya dedi ki...

Aslım canım ellerine sağlık bayılırım
sunumda süper kocaman öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım bende yaparım bu tarifi.
Gerçekten çok güzel olur.
Ellerine sağlık canım

sevgilerimle

kalpkurabiye dedi ki...

benim fıstığım neler yapmış böyle aman amaaaaann:)) yerim ben bunuu oyyyy:))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Tarif nefis görünüyor, ellerine sağlık.
Kimsenin hayır diyemeyeceği muhteşem bir lezzet olmuş.

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nasıl güzel bir görüntü öyle. Miss gibi.
Sevgiyle kal.

Kendimce dedi ki...

of of of ellerine sağlık insanı imrendiren bir yemek doğrusu

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Aslıcığım çok severim bende.Sevgiler canım.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Nasıl da insanın aklını başından alıcı bir görüntü böyle:) Bayıldımm

Ellerine sağlık tatlım..

Hande dedi ki...

Merhaba,
çok güzel görünüyor,eline sağlık.
sevgiler..

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık Aslı'cım süper görünüyor, bende ilk fırsatta deneyeceğim tatlım, sevgiler

Esra dedi ki...

Farklı bir alternatif olmuş,ellerine sağlık.

alkım dedi ki...

ellerine sağlık canım muhteşem gözüküyor ben bunu hazır dönerle yada kıymalı sos ile yapıyorum onlarda harika oluyor sevgiler

sevim dedi ki...

canım harika bir lezzettir eminimki ellerine sağlık

DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis gorunuyor canim, ellerine saglik!! Bi cesit iskender kebap gibi. Goruntu muhtesem:D

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM YALANCI PİDELİ KÖFTE YADA EV USÜLÜ PİDELİ KÖFTEDE DENEBİLİR BUNA:) BURSANIN MEŞHURUDUR PİDELİ KÖFTE. BENDE YAPIP YAYINLAMIŞTIM. BU BİRAZ DAHA DEĞİŞİK. AMA HERŞEKİLDE, BENDE AİLEMDE BAYILARAK YERİZ... ÖPT CNM ELLERİNE SAĞLIK...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

canım harika olmuş.bende denedim gerçekten çok hoş oluyor.lokantalardakini aratmıyor tadı.elleriene sağlık.sevgiler.

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

ÖDÜL İÇİN TEBRİKLER CNM..BENİM GÖZÜM DAHA ÇOK KÖFTELİ PİDE DE KALDI,HARİKA BİR GÖRÜNTÜ,ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLERİMLE..

lezzet sefasi dedi ki...

Harika olmus kofteli kebap diyelim biz buna .Ellerine saglik canim .
Sevgiler,
Sefa

mosquito dedi ki...

Cezbedici görünüyor.İnanır mısın,hasta olmama rağmen canım çekti:))

*Degisik Tatlar* dedi ki...

Aslıcım harika görünüyor yani insanın bu köfteleri canının çekmemesine imkan yok.Ellerine Sağlık

gülşen dedi ki...

bende pideleri fırında ısıtarak yapıyordum bu yemeği,köfteleride parmak şeklinde yapıyorum,ama fırında yeteri kadar ısınana kadar hem geç oluyor hemde kıtırlaşıyor,birdahakine tavada yapayım,tavada yapınca lokantalardaki gibi yumuşacık oluyormu acaba?
aslı hanım yazdığımız yorumlara cevap gelince mail adresimize haber gelecek türden bir sistem varmı acaba sitenizde,varsa faydalanmak isterim,sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Sevgili gülşen...

Kesinlikle tavada tereyağında kavurarak yapıldığı taktirde yumuşacık oluyor...

Yorumlara cevep olayını mutlaka araştıracağım ...

Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails