27 Ağustos 2009 Perşembe

Garnitürlü Köfte

Tarifimi İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 için sevgili sevil arkadaşıma gönderiyorum... Malzemeler:
-300gr kıyma
-1 adet kuru soğan (rendelenmiş)
-2 diş sarımsak (rendelenmiş)
-1 adet yumurta
-4 çorba kaşığı galeta unu
-1 kavanoz garnütür
-4 adet pataes
-1 çorba kaşığı salça
-2 çay bardağı su
-tuz,karabiber,pulbiber,kekik,kimyon
Kızartmak İçin: Sıvıyağ
Hazırlanışı:Kıymayı derin bir kaba alıp üzerine soğan sarımsak galeta unu yumurta ve baharatları ekleyip iyice yoğurup istediğiniz şekli verip bir kenara alın...
Pataesleri soyup küp küp doğrayıp kızartın ve fırın kabına alın...
Köfteleri çok az sıvıyağda alt üst ederek pişirip patateslerin üzerine alın...
Garnitürü yıkayıp süzün onuda köftelerin üzerine ekleyin..
Salça ve suyu karıştırıp bezelyelerin üzerine döküp önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 30dk pişirip servis yapın..
Afiyet Olsun:))

41 yorum:

IŞIL dedi ki...

EN SEVDIGIM YEMEK KÖFTEDİR

nurşen dedi ki...

Canım benim,ne kadar güzel görünüyor köfteler öle top top :) attım ağzıma bir tane :)
Afiyet olsun arkadaşım

susamcorekotu dedi ki...

bu tabak tam benlik olmuş eline sağlık size şifa olsun inşallah

zeynep dedi ki...

muttlaka deniycem..

fatma dedi ki...

bundan sonra pc iftardan sonra açıcam böyle güzel yemekleri görünce karnım daha çok acıkıyor
ellerine saglık

fikriye dedi ki...

elelrine sağlık canım sunumların çok hoşşşşş sevgilerimle

Evcimen dedi ki...

Çok iştah kabartıcı :) Daha da diyecek söz bulamıyorum :)

tugbatugba dedi ki...

yaaa bu çok güzel birşey açım açım...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

CANIM MRB İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİME KATILDIGIN VE VERDİĞİN DESTEK İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TARİFİN ŞUAN YAYINDA TEKRAR KATILIMINI BEKLERİM .DİGER ARKADAŞLARININDA KATILIMI OLMASI AÇISINDAN İFTAR BEREKETİNİN BENİM SİTEMDE OLDUGUNU (YANİ LİNK OLARAK http://birdemliksohbet.blogspot.com )TARİFİNİZDE BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM . (BELİRTEN ARKADAŞLARA AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM). SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
BU MSJ OTOMATİK OLARAK GÖNDERİLMEKTEDİR..

Federica dedi ki...

adoro le polpette le tue devono essere squisite!
ciao!

şengülce dedi ki...

Bak canım çabuk gönder yoksa köftelerden bir ikisi eksik gidiçek yerine ellerine sağlık canım...

eyerhagu dedi ki...

Gülüm yine her zamanki gibi döktürmüşsün bu iş şeye benziyecek ağustosböceğiyle,karıncanın hikayesine ben burda ağustosböceği oluyorum sen karınca kışlıkları şimdiden mis gibi hazırladın kış gelince ne güzel hormonsuz yiyeceksin bizde artık avcumuzu yalıyacağız..:)ellerine sağlık canım çok çok öpüyorum seni

zehratrk dedi ki...

köfteye bende bayılırım ama sunuma daha çok bayıldım.ellerin dert görmesin:)))sevgiler

Handan dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor...

e.esma.a dedi ki...

sunum herzamnki gibi harika ellerine sağlık top top negüzelde duruyorlar:)))

tatesal dedi ki...

Öncelikle ödülün için tebrik ediyorum canım...
Sonrada bu muhteşem köfte için afiyet olsun diyorum....Offff ne kadar da güzel görünüyor...

Begonvilli Ev dedi ki...

Nefis görünüyor.Ellerine sağlık.

NarincE dedi ki...

Ellerine sağlık Aslıcığım. Görüştüğümüze sevindim canım, öpüyorum.

meliha dedi ki...

Bu tombik köftelerden istiyorum yaaa fena canım çekti.nefisssss görünüyor nefissss
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

zencefil dedi ki...

bende iftar için aldım 1 tabak, eline sağlık..

derya dedi ki...

Aslım canım hamarat kardeşim elleri
ne sağlık harika olmuş kocaman öpü
yorum...

defneylebirlikte dedi ki...

nefis olmuş canım benim.iftara da pek yakışır.ellerine sağlık...

sarıgül dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık.olsada yesek dimi ama:)

newlife dedi ki...

sizden bir ricam var güzel bir kek yapmanın püf noktası nedir? biz keki yapıoz fırında güzel kabarıyor fakat sonra çöküyor nie öyle oluyor acaba cevap verirseniz çok sevinirim:)

ÖRECE dedi ki...

canım bu tabagı oğlumgörese anne sende yapsana top top köftelerden der elleine sağlık çok iştah acıcı görünüyor.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Çok güzel bir iftar yemeği olmuş. Ellerine sağlık canım.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HIMMM ÖYLE LEZİZ GÖRÜNÜYORKİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER..

ALEYNA dedi ki...

aslıcım köfteler ne tatlı öyle.eline sağlık.hayırlı iftarlar canım

FERZAN dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım,sunumun çok güzel,sevgiler...

*ayliz* dedi ki...

çok güzel görünüyor eminim tadıda öyledir

Mahperi dedi ki...

Aslıcım yine döktürmüşsün. Enfes görünüyor. Sunumun çok güzel. Ellerine sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım süper olmuş. Köfteler harika görünüyor.
Ellerine sağlık canım
sevgiler
Tijen AKTAY

Yemekbahane dedi ki...

MErhaba,

Ziyaretin için çok teşekkür ediyorum. Senin köfte de tam yemelik duruyor, Ellerine sağlık
sevgiler
Müge

nazardeymesin07 dedi ki...

Hayırlı Cumalar olsun sevgiler http://nazardeymesin07.blogspot.com http://nazardeymesin07.blogcu.com

gelincik dedi ki...

ohh ne güzel bi görüntü böyle iki sevdiğim lezzet bir arada ellerine sağlık aslıcım.hayırlı cumalar

Naile dedi ki...

iftarlık bir lezzet gibi duruyor, ellerine sağlık

Esra dedi ki...

Harika gözüküyor ellerine sağlık canım...

mormenekse dedi ki...

Sitenize şöyle bir gireyim dedim birbirinden lezzetli çeşitleriniz var ellerinize sağlık

Mutfak Havlusu dedi ki...

çok tatlı görünüyorlar ellerine sağlık!

Aysultan... dedi ki...

Ben çok seviyorum bu köfteleri:)
eline sağlık pembem:)

**Masal** dedi ki...

Harika olmuş ASLIM köfteler canım ellerine sağlık yapılırmı bu hamile bayana:(
Mutlu bir hafta sonu geçirmen dileğiyle Sevgiler canım

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails