27 Nisan 2009 Pazartesi

Karnıyarık Poğaça

Malzemeler:
-125gr yumuşak margarin
-1 su bardağı sıvıyağ
-3 su bardağı süt
-1 çorba kaşığı şeker
-1 tatlı kaşığı tuz
-1 paket toz maya
-aldığı kadar un
İçi İçin: Peynir,maydonoz.pulbiber
Üzeri İçin: 1 adet yumurta
Hazırlanışı:Bütün malzemeyi karıştırıp normalden biraz yumuşak bir hamur yapıp üzerini nemli bez ile örtüp 30dk dinlendirin...
Dinlenmiş hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar kopartıp fincan tabağı büyüklüğünde açıp kenarlarından bıçak ile çizikler açın..


Ortasına peynirli harçtan koyup sağ tarafı sol tarafın üzerine kapatın...

Daha sonra sol tarafı sağ tarafın üzerine kapatın...


Yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dizip üzerlerine yumurta sürüp tepsidede 15 dk bekletip önceden ısıtılmış 180derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirin...
Afiyet Olsunnnn.....


20 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Şu şekli denemek bi kısmet olmadı,ayrıntılı görmek iyi oldu:) Çok sağolun..

Pufidik pufidik çok güzel görünüyorlar.. Ellerine sağlık:)

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık sunumu çok şık çok beğendim.

Sevgiler,
Evren

DUSBAHCESI dedi ki...

Ayrintili fotograflar icin sagol. Gorunusu cok guzel, al beni ye diyor! Fikir isin tesekkurler.

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

BAYILDIM KARNIYARIK POAÇARANINA BENDE İLK GELEN MİSAFİRLERİME DENEYECEGİM ELLERİNE SAĞLIK.YA SEN NE MARİFETLİ BİR HANIMSIN:) MAŞALLAH
SEVGİLER

lemaninignesinden dedi ki...

canım hızına yetişemıyorum vallahi sanırım ev hanımısın bebişte yok elini kolunu şaşırtan döktürrrrr bu çok güzel olmuş ilkkez gördüm ben tarifi kaydettim mutlaka deneyeceğim iyi geceler ...

akasyakokusu dedi ki...

Hım...bayıldım görüntüye..mayalı hamurdan epey çeşitleme yaparım..ama böyleee hiçç görmedimdi..şu bloglar nelere gebe ya:)))
eline sağlık canım sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım bana uğrarmısın..sana ödülüm var.www.missgibi.blogcu.com

deniz dedi ki...

ASLICIM GÜNAYDIN:)) NASILSIN BU SABAH BEN POÇANI GÖRDÜM KENDİME GELDİM VALLAA YOL YORGUNLUIĞUNU HALA ATAMADIM ÜSTÜMDENN:(((( MUTFAĞA GİRMEK İSTİYORUUMMM SANIRIM GÜN İÇİNDE BU İSTEĞİMİ GERÇEKLEŞTİRİCEMMMMMMM:))))))))) SEVGİLER CANIM ELLERİNE SAĞLIKK:)

edaca30 dedi ki...

ozaman sana guzel pembe bı sablon yapalım ok :)

edaca30 dedi ki...

o zaman sana pembe guzel bı sablon yapalım ok :)

DUSBAHCESI dedi ki...

Sekil olarak cok guzel gorunuyor. Detayli fotograflar koyarak bizi bilgilendirdigin icin tesekkurler. Mutlaka denemem lazim:) cok hos gorunuyor gercekten. Dunde biseyler yazmistim, ama yazim cikmamis. Belki ben yanlis bisey yaptim olabilir.

Eylem dedi ki...

ben herhalde üşenir bu şekilde yapamazdım.valla bravo sana.

tarifsiz tarifler - ipek dedi ki...

Bu ne güzel bir şekilolmuş böyle, çok hoşuma gitti, ben de bi dahaki poğaçamı bu şekilde deneyeceğim. Ellerine sağlık Aslıcım.

yosunbuka dedi ki...

ellerine sağlık çok değişik olmuş:)

mutfaktaki zaman dedi ki...

cokk guzel ya kesin denemeliyim bu sekli ellerine saglik canim

tatesal dedi ki...

Canım ziyaretin için teşekkürler!!!!Bu poğaçadan denemek isterim.Gördüm ama fırsat olmadı,seninkiler süper olmuş,ellerine sağlık....
Ben İrmik tatlısını pdçs ye göndermedim ama acaba alıntımı oldu?

tatesal dedi ki...

İzleyici listesi eklememişsin?

Cimcimelerin Annesi dedi ki...

harikaa görünüyorrr.
ben bunu patesli denesem olur dimii..
ellerinizee sağlıkkk

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar...
Tabikide istediğiniz iç harcını kullanabilirsiniz...
Sevgiler...

PaSaSofraM dedi ki...

Merhaba, Size etkinlik için davetiye birakiyorum, 9 mart / 29 mart tarih arasinda yapilan bu etkinlige katilmaniz ümidiyle. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 63.http://www.nasibimce.com/ tarafından hazırlanmıstır. Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler, böyle güzel bir etkinlige ben yani http://pasasofram.blogcu.com/ evsahipligi yapacagim icinde cok mutluyum. Umarim güzel tariflerinizle sizde katilirsiniz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails